TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pimp my Ferrari

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #74728  av cameleon

Chrome felger og neonlys? Noen meninger hehe :wink:
Vedlegg
ferrari 348.jpg
ferrari 348.jpg (20.83 kiB) Vist 750 ganger

#74732  av bose

ehm......
komm skal vi gå å drite

#74741  av Remi

Enkelte har aaalt for mye penger :x

#74743  av tojo

Tja hvorfor ikke! Har man penger så har man penger,så hvorfor ikke."rikingene" må jo også få lov å stæsje bilene sine. :D

#74747  av AndreasH

Må være noen med seriøst lav IQ og høy inntekt. :lol:

"Ikke bare har jeg råd til ferrari, men til og med sånne felger" - ehh? :roll:
-og ingen problemer med å ruinere en supersportsbil med felger som veier 30 kg hver og har et inertia som sikkert stjeler 100 Nm.. :mrgreen:
Neon på en bil som allerede skiller seg så til de grader ut bekrefter det bare. Baaaad taste! :?

#74768  av Anders gullstein

Toppen på galskap er de baklysene! :shock:
Hva i hælvette har han gjort? Hva var galt med å ha dem som stod på fra før, og kanskje det beste spørsmålet, Hvor får man kjøpt noe sånt? Han må ha seriøst laga dette selv, den jævla kødden.

#74771  av mralp

Øhh, er det ikke en 348 som er avbildet da? Det er jo en bil man får for 250k i andre land. At man ønsker litt friskere felger på en 10-15 år gammel bil er vel naturlig, ser jo ikke mange mr2 med 14" orginalfelger :roll:

#74773  av Tor

Merkelig bil.

#74775  av @lpher

mralp skrev:Øhh, er det ikke en 348 som er avbildet da? Det er jo en bil man får for 250k i andre land. At man ønsker litt friskere felger på en 10-15 år gammel bil er vel naturlig, ser jo ikke mange mr2 med 14" orginalfelger :roll:
Er vel en 348 det dær vel? ...og det er jo ikke akkurat noe å hige etter da? :D

@lpher

#74782  av Tor

Var ikke noen fine felger der heller da.

#74801  av Remi

baklyktene ligner på gamle ferrari F40 lykter

#74813  av jan-erik

Remi skrev:baklyktene ligner på gamle ferrari F40 lykter
Ferrari F40 har da virkelig runde baklykter, slik alle Ferrari'er skal ha.

Kan jo også være en kit-car basert på Pontiac Fiero, er ganske mange av de som er ombygd til 348 da det visstnok er en ganske grei jobb.

Som showbil så den jo kul ut, og det er vel det den er ment å være.
 #74820  av Maverick

Direkte stygt, spør du meg. Slike biler (Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Bentley) og alle andre super-spesial-luksus-merker bør forbli originale etter min mening ..

#74829  av erling

Han har bare fjernet gitteret over, ellers er de orginale.

Bilde

#74840  av spkstrp

synes den er nais original jeg :)