TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder av instrument?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #7360  av RumpShaker

Er det noen som har bilder av kunn instrumentene? Eller noen som kan ta et for meg og legge det ut på forumet? 8)

#7365  av Christian

ehhh, hvilke instrumenter?

#7368  av RumpShaker

Et par gitarer, og helst et slagverk... :shock: Kanskje en synth i bakgrunnen? :?
...ELLER det såkallede speedometeret, turtelleren, voltmeteret, bensinmåler og temp.måler??? Alt i ett bilde, uten ratt i veien?

#7379  av jumbo

LOL

#7380  av erling

RumpShaker skrev:Et par gitarer, og helst et slagverk... :shock: Kanskje en synth i bakgrunnen? :?
...ELLER det såkallede speedometeret, turtelleren, voltmeteret, bensinmåler og temp.måler??? Alt i ett bilde, uten ratt i veien?
En fetisj eller? :shock:

Bilde

Eller har du planer om å skrive ut hvite skiver til dashen din? Mener å ha sett det en plass på nettet...

#7383  av RumpShaker

erling skrev:En fetisj eller? :shock:
HYSJ! Ikkje si det til nokken! :oops:

erling skrev:Eller har du planer om å skrive ut hvite skiver til dashen din? Mener å ha sett det en plass på nettet...
Har planer om å levere inn de originale skivene til et lokalt firma som driver med dekor og reklame. Siden de er trykkt på plast for å få bedre bakgrunnbelysning, må eg nesten få trykkt opp nye på plast... Kvite seff! Har allerede satt i blå pærer, så no er det litt VW over det... :)

#7391  av MR2turbo

Mr2turbo kom orginalt med blå instrument-belysning så det må jo være lov å ha det uten at det blir VW preg over det... :)

Jeg har en pdf fil med turbo instrumenter hvis det hjelper.. De er det bare å printe ut på passende underlag og klippe ut.. : http://home.online.no/~markl/pictures/MK2TURBO.pdf

#7392  av RumpShaker

Originale pærer er 2 komma noe watt med blå "kondom", som er erstattet med knall blå pærer på 5W! Er nesten som et VW instr.panel... Men det gjør ingenting als, ser godt ut!

Kunne dessverre ikkje bruke din mal, siden eg har sugemotor... Men den er jo et godt utgangspunkt som eg kan vise frem! Takker for den! :D

#7394  av MR2turbo

Hvor fikk du tak i sånne pærer? jeg kjøpte alle nye på Toyota tror det ble fem stk inkl. autometer instrumentene, men de kosta 50kr/stk og var de blå med kondom på..

Hvis du har et okey fotoprogram og litt tid klarer du nok å modifisere de til å være like de du har.. evt. sånn du vil ha de. Det er jo fasongen som er essensiell :)

#7396  av RumpShaker

MR2turbo skrev:Hvor fikk du tak i sånne pærer? jeg kjøpte alle nye på Toyota tror det ble fem stk inkl. autometer instrumentene, men de kosta 50kr/stk og var de blå med kondom på..
Da har du blitt lurt... Fant pærene på http://www.mobilsentrum.no til 25,- pr. stk. Til bakgrunnsbelysning trengs det egentlig ikkje meir enn 4...

#7398  av MR2turbo

hmm... da så.. :? foresten linken funka ikke.

#7399  av RumpShaker

Merket det... serveren er nede tror eg :? Bare å prøve igjen seinere da..

#7407  av jumbo

RumpShaker skrev:Kunne dessverre ikkje bruke din mal, siden eg har sugemotor...
Hvorfor ikke? Trodde den ENESTE forskjellen var symbolet på turbotrykk/ladestrømsmålern, jeg. (trubotrykk på turboer, og ladespenning på NA) Dersom KUN dette er forskjellig, kan det da ikke være noe problem å bruke en turbo mal?

#7417  av RumpShaker

Turbomotoren går til 9000rpm, mens sugemotoren går til 8000... Tar tid å finjustere malen til turtelleren da :?