Er det noen som har bilder av kunn instrumentene? Eller noen som kan ta et for meg og legge det ut på forumet? 

RumpShaker skrev:Et par gitarer, og helst et slagverk...En fetisj eller?Kanskje en synth i bakgrunnen?
![]()
...ELLER det såkallede speedometeret, turtelleren, voltmeteret, bensinmåler og temp.måler??? Alt i ett bilde, uten ratt i veien?
erling skrev:En fetisj eller?HYSJ! Ikkje si det til nokken!![]()
erling skrev:Eller har du planer om å skrive ut hvite skiver til dashen din? Mener å ha sett det en plass på nettet...Har planer om å levere inn de originale skivene til et lokalt firma som driver med dekor og reklame. Siden de er trykkt på plast for å få bedre bakgrunnbelysning, må eg nesten få trykkt opp nye på plast... Kvite seff! Har allerede satt i blå pærer, så no er det litt VW over det...
MR2turbo skrev:Hvor fikk du tak i sånne pærer? jeg kjøpte alle nye på Toyota tror det ble fem stk inkl. autometer instrumentene, men de kosta 50kr/stk og var de blå med kondom på..Da har du blitt lurt... Fant pærene på http://www.mobilsentrum.no til 25,- pr. stk. Til bakgrunnsbelysning trengs det egentlig ikkje meir enn 4...
RumpShaker skrev:Kunne dessverre ikkje bruke din mal, siden eg har sugemotor...Hvorfor ikke? Trodde den ENESTE forskjellen var symbolet på turbotrykk/ladestrømsmålern, jeg. (trubotrykk på turboer, og ladespenning på NA) Dersom KUN dette er forskjellig, kan det da ikke være noe problem å bruke en turbo mal?