Har stressa og skrudd så mye denne uka at jeg har omtrent ikke vært innom her engang....har en ting å si : FAEN!
Monterte inn den nye actuatoren, laga et justerbart stag, monterte ny vifte på org. intercooleren og satte alt sammen igjen.
Kjørte ut, varma opp bilen og satte kursen mot test strekka.
Trykket lå jevnt på 0,3kg til jeg passerte 4500rpm, så gikk det rett opp til 0,7kg
Kjørte inn på verkstedet igjen, tok av hele actuator staget og reise ut igjen....økte selfølgelig mye treigere, men endte på 0,7
Det er jo tydelig at wastegaten ikke greier å ta unna nok eksos og at det resulterer i mer trykk til motoren...
Og jeg som herpa den org. actuatoren for å bruke braketten til den nye
Begynner å lure på om jeg bare skal glemme hele godkjenninga, men det frister lite, spesiellt med tanke på treff og tyveri...
Mulig jeg tror mye om meg selv nå, men det bør da vekke litt oppsikt om en GTi raser rundt på banen med turbolyd?
Spesiellt siden jeg håper å ha unichip'en på plass innen 10 mai
Goose : Sorry, men en kamerat av meg lånte med seg filmen til Drammen, og har ikke kommet tilbake med den ennå.