ja, NSX'en drar Supraen der. Men jeg vet dog ikke hva som er gjort med NSX'en da..
Fordelen med Supra er at det er så mye bedre plass innvendig. Og i hvert fall Alf sin har MEGET pent interiør.
chris skrev:ja, NSX'en drar Supraen der. Men jeg vet dog ikke hva som er gjort med NSX'en da..Supran er jo ikke akkurat helt orginal den hellar da..
Fordelen med Supra er at det er så mye bedre plass innvendig. Og i hvert fall Alf sin har MEGET pent interiør.
CelicaTurbo skrev:NSX'en er nok best på bane men ellers tror jeg nå at Supraen herjer gaten mest..I rettferdighetens navn så nevnte NSX eiern noe i samme retning
chris skrev:Bilen ER rå, ingen som helst tvil om det. Fett utseende, ganske lik MR2 egentlig, bare litt større og flatere. Og like dårlig plass innvendig
Nå er ikke McLaren F1 og NSX helt sammenlignbart, men det er jo noen år, og prisklasser, mellom de
Alf: Anvendbart til vanlig bruk, sier du. Betyr det bedre plass, eller?NÃ¥ har ikke alle Supraer det inventaret som du har, skulle jeg tro..
bose skrev:Jeg har planer om å kjøpe meg en NSX med kompressor (ca 450 gamp)Men...Bose da...? ....blasfemi?
NÃ¥r jeg blir rik.