TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jenter og bil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#71069  av Morten BangÃ¥s

memo skrev:herregud folkens, skjerp dere..
Hehe, det var da hyggelig å se at den karen har vokst å blitt litt moden siden sist :lol: Siste innlegget jeg så av deg om "damer og bil" var vel da du så elegant forklarte på http://www.bilforumet.net hvordan du ville ha analt samleie med jenta i porten på Sommertreff '04 :lol: :lol:

#71071  av sw20

jumbo skrev:bullshit :D
lenge siden du har fått deg noe???? 8) :D hehe..

#71081  av jumbo

sw20 skrev:
jumbo skrev:bullshit :D
lenge siden du har fått deg noe???? 8) :D hehe..
lol

men siden du er interessert - ja :mrgreen:

#71087  av sw20

hehe :shock:

#71088  av sw20

du kan da umulig se verre ut em meg! :mrgreen: :mrgreen:
Vedlegg
DSCN0898.JPG
DSCN0898.JPG (59.87 kiB) Vist 778 ganger

#71110  av GT4 CS

Er dette bilde tatt på do mens du føder en enorm kabel?

#71111  av jumbo

must ... stop... laughing AAAAAAARGH

#71113  av Johnny_Bravo

Marlboro skrev:Jeg tror de fleste her på forumet ikke reiser my på ferie...fordi når vi har spart opp nok til en reise..finner vi et eller annet til toyotan isteden...sånn er det hvertfall med meg..nettopp avlyst min andre USA tur pga det...

De værste sjaførene er imho ikke damene, men 18 årige gutter som nettopp har fått katet...Tror de er verdensmestere med pappas bil... :roll:
jeg ville heller ha ligget bak en på 18 i pappas bil på veier med en fil enn å ligge bak ei jente som nettopp har fått lappen. jeg hater å ligge bak folk som ligger 10 km/t under fartsgrensa. (uansett om det er jenter eller gutter)

#71114  av Johnny_Bravo

sw20 skrev:du kan da umulig se verre ut em meg! :mrgreen: :mrgreen:
Å dæven how ugly he is :)

#71129  av sw20

ka e du frekk???? 8)
men greit, e kjipte me bra av den blitsen........ :mrgreen:

#71136  av jumbo

Johnny_Bravo skrev:
Marlboro skrev:Jeg tror de fleste her på forumet ikke reiser my på ferie...fordi når vi har spart opp nok til en reise..finner vi et eller annet til toyotan isteden...sånn er det hvertfall med meg..nettopp avlyst min andre USA tur pga det...

De værste sjaførene er imho ikke damene, men 18 årige gutter som nettopp har fått katet...Tror de er verdensmestere med pappas bil... :roll:
jeg ville heller ha ligget bak en på 18 i pappas bil på veier med en fil enn å ligge bak ei jente som nettopp har fått lappen. jeg hater å ligge bak folk som ligger 10 km/t under fartsgrensa. (uansett om det er jenter eller gutter)
Ser ikke mange 18-årige jenter som ligger 10 km/t under fartsgrensen gitt... verre med folk fra 40 år og oppover. Men det klart farligste, slik jeg ser det, er 18 år gamle gutter, samt 60+ åringer som begynner å miste både hørsel, syn og reaksjonsevne og ofte ikke kjører deretter. Og selv OM de kjører deretter, er de en pest og en plage for alle andre rundt seg. Stygt sagt, meget mulig, men like fullt sant :?

#71141  av sw20

dei som e farlige på veien, e dei som tror der ikkje e noen andre!!!!!!

#71143  av Lady_in_MR2

Firewalk:
Hehe,morsom teori det der du :D
Men jeg greier fint og tenke paa sex baade i edru og full tilstand.
Jeg kan vare et sjelden eksempel.Men jeg vil tro det ogsaa finnes andre jenter som meg...hehe..

#71145  av memo

Morten Bangås skrev:
memo skrev:herregud folkens, skjerp dere..
Hehe, det var da hyggelig å se at den karen har vokst å blitt litt moden siden sist :lol: Siste innlegget jeg så av deg om "damer og bil" var vel da du så elegant forklarte på http://www.bilforumet.net hvordan du ville ha analt samleie med jenta i porten på Sommertreff '04 :lol: :lol:
hahaha... det var faktisk en kompis av meg som skreiv... fylla har skylda (samt mangel av passord på pc'en)...

sletta ikke jeg det innlegget? :P

#71233  av GT4 CS

Hehe, og jeg trur oxo på julenissen, derfor har jeg flyttet inn i en hybel uten pipe da julenissen er dritskummel. Han kommer tross alt bare en gang iåret, og om han iløpet av dvalen pluttselig har funnet ut han er blitt homofil vil ikke jeg ha han i huset mitt med tanke på de skitne baktankene han kan ha, hadde det vært julenissemor så hadde det blitt flikkaflikka flokkflokk :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 15