memo skrev:herregud folkens, skjerp dere..Hehe, det var da hyggelig å se at den karen har vokst å blitt litt moden siden sist

memo skrev:herregud folkens, skjerp dere..Hehe, det var da hyggelig å se at den karen har vokst å blitt litt moden siden sist
Marlboro skrev:Jeg tror de fleste her på forumet ikke reiser my på ferie...fordi når vi har spart opp nok til en reise..finner vi et eller annet til toyotan isteden...sånn er det hvertfall med meg..nettopp avlyst min andre USA tur pga det...jeg ville heller ha ligget bak en på 18 i pappas bil på veier med en fil enn å ligge bak ei jente som nettopp har fått lappen. jeg hater å ligge bak folk som ligger 10 km/t under fartsgrensa. (uansett om det er jenter eller gutter)
De værste sjaførene er imho ikke damene, men 18 årige gutter som nettopp har fått katet...Tror de er verdensmestere med pappas bil...
sw20 skrev:du kan da umulig se verre ut em meg!Å dæven how ugly he is![]()
Johnny_Bravo skrev:Ser ikke mange 18-årige jenter som ligger 10 km/t under fartsgrensen gitt... verre med folk fra 40 år og oppover. Men det klart farligste, slik jeg ser det, er 18 år gamle gutter, samt 60+ åringer som begynner å miste både hørsel, syn og reaksjonsevne og ofte ikke kjører deretter. Og selv OM de kjører deretter, er de en pest og en plage for alle andre rundt seg. Stygt sagt, meget mulig, men like fullt santMarlboro skrev:Jeg tror de fleste her på forumet ikke reiser my på ferie...fordi når vi har spart opp nok til en reise..finner vi et eller annet til toyotan isteden...sånn er det hvertfall med meg..nettopp avlyst min andre USA tur pga det...jeg ville heller ha ligget bak en på 18 i pappas bil på veier med en fil enn å ligge bak ei jente som nettopp har fått lappen. jeg hater å ligge bak folk som ligger 10 km/t under fartsgrensa. (uansett om det er jenter eller gutter)
De værste sjaførene er imho ikke damene, men 18 årige gutter som nettopp har fått katet...Tror de er verdensmestere med pappas bil...
Morten Bangås skrev:hahaha... det var faktisk en kompis av meg som skreiv... fylla har skylda (samt mangel av passord på pc'en)...memo skrev:herregud folkens, skjerp dere..Hehe, det var da hyggelig å se at den karen har vokst å blitt litt moden siden sistSiste innlegget jeg så av deg om "damer og bil" var vel da du så elegant forklarte på http://www.bilforumet.net hvordan du ville ha analt samleie med jenta i porten på Sommertreff '04
![]()