TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen styggere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#6931  av CelicaTurbo

jeg takler ikke de vingene der jeg :shock:

ellers var den jo grei, men igjen allt for ekstrem :)

#6938  av RumpShaker

Ser at det er mange stygge MR2'er som ruller på veiene rundt om i verden... Men noen er jo ganske originale løsninger på da! DET må dere innrømme! Apropo nettopp det, eg fant en med heilt grei løsning på frontlyktene (fant den på http://www.6deep.com der dei har masse småsnop til MR2):
Vedlegg
Greie lykter!
Greie lykter!
2_12.jpg (20.16 kiB) Vist 2222 ganger

#6953  av Erlend

Mitsubishi FTO-lykter??? Eh...nei takk...stilige de, men da ser det ut som om man har en modifisert FTO istedet for en MR2 synes jeg...

Forresten, den grønne MR2en har en helt sinnsyk bredding av skjermene! Har aldri sett så bredda skjermer før jeg! Minner mest om en Escudo Pikes Peak :shock:

#6960  av chris

Passer seg ikke med de lyktene der på MR2 nei...

#6976  av Goose

da synes jeg at de fiat cupe lukter som en her i forumet har monterte ser mye mye MYE!!! bedtre ut! (han ser evartfall rått ut)

liten farrari style MR2 :P

#6984  av MR2turbo

Jeg synes de er fæle både den første orange og den grønne..

Men det er jo fint at det finnes løsninger for enhver smak!! :)

#7010  av Morten

Kit'et som står på den orange (de brukte faktisk dette bildet som reklame, noe som gjør saken enda værre!!!! :evil: ) solgte de for 1600 Euro på en tysk side jeg var innom :!:

Huttetu! :shock:

#7019  av jumbo

Enig med gåsa, Fiat-lyktene til "ct-used_to_be-20b" passet langt bedre inn. Disse runde boblene her var ikke noe kult i det hele tatt.