TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen styggere?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #6851  av Morten

Dette må være den styggeste MkII jeg har sett til nå...
At noen klarer å få seg til å ødelegge en fin bil på denne måten :evil:
Hva mener dere?
Vedlegg
mr2_huttetu.jpg
mr2_huttetu.jpg (21.14 kiB) Vist 4007 ganger

#6853  av blackmr2

Var tøff......................bortsett fra målflagget som gikk over panseret :)

...min lille mening da :)

#6855  av bose

Den må oxo senkes en smule....

#6857  av Dalan

den må også byttes ut en smule spør du meg.. :roll:
syns ikke den var så spesielt fin akkurat nei!

#6858  av Goose

konceptet var tøff men bredere dekk takk!

#6860  av Bjørni

ikke noe etter min smak...

#6861  av CelicaTurbo

allt for drøyt, og det er vel egentlig det rute-flagget som er verst, samt litt ekstrem front. Det sammen med at bilen burde ha vært senket og fått hjulene bak litt mer ut så blir det ikke så allt for bra.. må ha kostet en god del da :?

#6868  av Goose

de rutene ble litt for drøyt er enig i det, men selve stylingen var tøff, bortsett fra akkurat denne bilen er ikke helt gjennomført.. mange ting som mangler, større dekk og felger hadde gjort seg plus div, andre ting...

#6873  av Erlend

Få bort alle klistremerkene, dvs målflagget og stripene bak, senk den ørlite, kutt ned på den sinnsykt overdimensjonerte frontleppa (kan jo sitte på den!), og bytt nettingen foran, så kan vi snakke!

Men jeg synes at det er synd at folk ødelegger MR2er på en sånn måte da...liker dem originale jeg :?

#6876  av MR2PÃ¥l

Ser ut som et romskip. :x

MR2PÃ¥l.
 #6888  av erling

Morten skrev:Dette må være den styggeste MkII jeg har sett til nå...
At noen klarer å få seg til å ødelegge en fin bil på denne måten :evil:
Hva mener dere?
Den var jo rikelig stygg den.. :D Pinglete og stygge felger, høye orginalfjærer og KRIGS-styling er god oppskrift for styggedom.

Men hva med Combatmobilen? Den er en god konkurrent til styggeste.. Bilde OBS! Pass øynene alle barn! :shock:

Bilde
Bilde

#6891  av Christian

Panseret og lyktehulla i fronten var ikke bra, ellers synes jeg den så grei ut...

#6898  av chris

Er det bare meg, eller er den fronten der prikk lik Veilside sin.. ?

#6906  av Erlend

Er nok Veilside front ja.

UTROLIG stor vinge på den grønne der!! Rart at bilen ikke graver seg ned i asfalten istedet for å kjøre bortover :P

#6913  av jumbo

Om det ikke er Veilside, er det hvertfall en veldig god replika :mrgreen:

Stygt som F...