nå er det jo en helt annen bil kultur i USA enn her hjeme. i USA er bil livstil.. Bil er hobby.. det er det ikke her, pga at myndighetene har gjort bilen generelt så dyrt at bare de som har godt med penger kan ta seg råd til å ha bil som hobby.
Det vi ser på som "rånete" her blir sett på som "kult" der borte. Så mens vi syntes de bilene har alt for skarpe farger og skiller seg alt for mye ut, så syntes de at det er skikkelig rått der borte... her vil de fleste snu seg etter en slik bil og tenke: Å du verden for en råner!!!!
mens der borte tenker de: fy faen! fet bil!!
Skal si meg enig i at noen av bilene blir litt vel "sprakende" om jeg kan bruke det ordet... men generelt sett så syntes jeg resultatet blir meget bra.. med tanke på hvordan bilene var før! Også er et jo tross alt et TV-Show, så de MÅ jo overdrive litt for at folk skal få en "aha" opplevelse når de ser "før og etter" bildene..
den honda civicen i episode 4 tror jeg det var, den ble jo temmelig rå!
Men når det gjelder å ha akvarium og fossefall osv i bilen så tror jeg det er litt mer sånn image.. at de må nødt til å ha EN custom made thing i hver bil.. de kan jo ikke gjøre det samme om og om igjen