TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pimp my ride weekend

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #65792  av tbergstad

Denne helga er det pimp my ride weekend på mtv.. Seriøst flinke de folka ass.. Sitter her og smiler av hvor glade eierne blir når de får tilbake "vraket".. :lol: Men noen ganger syns jeg de pimper bilen litt for mye.. :?

#65875  av chris

CelicaGT skrev:Noken som har rei side ein kan laste ned episodane???
jeg har alle episodene her, men har bare 256 kbit upstream. men de er lette å finne på DC++ eller eMule, sikkert bittorrent også.

#65884  av FireWalk

er det bare 16 episoder som er kommet? er det jeg har.. når kommer det fler? *sikle*

#65933  av Remi

sesong 2 begynner den 24 oktober i usa

#65951  av doffy

bra harry enkelte av de bilene blir, men det er dyktige folk som får ting gjort der!

#66076  av celicat23

Hadde jeg lukket opp døra, og xzibit stod der med det feite gliset sitt og sa "I'm here to pimp your ride!" så hadde jeg smelt igjen døra og satt meg ned i sofa'n igjen.

Seriøst dårlig smak på gang i den serien der. Men gøy å se like vel :)

#66084  av FireWalk

nå er det jo en helt annen bil kultur i USA enn her hjeme. i USA er bil livstil.. Bil er hobby.. det er det ikke her, pga at myndighetene har gjort bilen generelt så dyrt at bare de som har godt med penger kan ta seg råd til å ha bil som hobby.

Det vi ser på som "rånete" her blir sett på som "kult" der borte. Så mens vi syntes de bilene har alt for skarpe farger og skiller seg alt for mye ut, så syntes de at det er skikkelig rått der borte... her vil de fleste snu seg etter en slik bil og tenke: Å du verden for en råner!!!!

mens der borte tenker de: fy faen! fet bil!! :)

Skal si meg enig i at noen av bilene blir litt vel "sprakende" om jeg kan bruke det ordet... men generelt sett så syntes jeg resultatet blir meget bra.. med tanke på hvordan bilene var før! Også er et jo tross alt et TV-Show, så de MÅ jo overdrive litt for at folk skal få en "aha" opplevelse når de ser "før og etter" bildene..

den honda civicen i episode 4 tror jeg det var, den ble jo temmelig rå!

Men når det gjelder å ha akvarium og fossefall osv i bilen så tror jeg det er litt mer sånn image.. at de må nødt til å ha EN custom made thing i hver bil.. de kan jo ikke gjøre det samme om og om igjen :)

#66130  av spkstrp

FireWalk skrev:nå er det jo en helt annen bil kultur i USA enn her hjeme. i USA er bil livstil.. Bil er hobby.. det er det ikke her, pga at myndighetene har gjort bilen generelt så dyrt at bare de som har godt med penger kan ta seg råd til å ha bil som hobby.

Det vi ser på som "rånete" her blir sett på som "kult" der borte. Så mens vi syntes de bilene har alt for skarpe farger og skiller seg alt for mye ut, så syntes de at det er skikkelig rått der borte... her vil de fleste snu seg etter en slik bil og tenke: Å du verden for en råner!!!!

mens der borte tenker de: fy faen! fet bil!! :)

Skal si meg enig i at noen av bilene blir litt vel "sprakende" om jeg kan bruke det ordet... men generelt sett så syntes jeg resultatet blir meget bra.. med tanke på hvordan bilene var før! Også er et jo tross alt et TV-Show, så de MÅ jo overdrive litt for at folk skal få en "aha" opplevelse når de ser "før og etter" bildene..

den honda civicen i episode 4 tror jeg det var, den ble jo temmelig rå!

Men når det gjelder å ha akvarium og fossefall osv i bilen så tror jeg det er litt mer sånn image.. at de må nødt til å ha EN custom made thing i hver bil.. de kan jo ikke gjøre det samme om og om igjen :)
Akvariumet var jo konge :D feteste detaljen på hele bilen.. Trans Am en (1981?) de "fiksa" så "relativt" original ut og veldig kul synes nå jeg... :) men volvoer o.l. som de styler til det "hinsidese" har jeg mindre sansen for.. Det kjipe er jo at selv om bilen ser bra ut er det ingen garanti for at deler faller av under fart :lol:

#66133  av sw20

Syns bare heile konseptet er genial eg!!! 8)
har ennå ikkje sett en som har hatt en strøken bil som dei har tatt inn!!

det er bare dei med gamle biler som ikkje har så mye peng!!

Har heller ikkje sett en som har blitt skuffa åkkurat!
dei fleste ser jo ut som barn med litt mye sukker innabors!

Hadde ikkje sakt nei takk til en av dem bilene!(bortsett fra hi jet èn)
syns du foreksempel mustangen som var i dag var harry... så e dåkke Laaaangt ute på viddene!

på tide vi i norge tør å slippe oss litt løs med bilene våre syn no ej!
har for min egen del fått mange nye ideer!

I`m gona pimp my ride

|

#66150  av VeilSide

sw20 skrev:Syns bare heile konseptet er genial eg!!! 8)
har ennå ikkje sett en som har hatt en strøken bil som dei har tatt inn!!

det er bare dei med gamle biler som ikkje har så mye peng!!

Har heller ikkje sett en som har blitt skuffa åkkurat!
dei fleste ser jo ut som barn med litt mye sukker innabors!

Hadde ikkje sakt nei takk til en av dem bilene!(bortsett fra hi jet èn)
syns du foreksempel mustangen som var i dag var harry... så e dåkke Laaaangt ute på viddene!

på tide vi i norge tør å slippe oss litt løs med bilene våre syn no ej!
har for min egen del fått mange nye ideer!

I`m gona pimp my ride

|
Jeg er så enig 8)

#66162  av FireWalk

er forsåvidt enig jeg og. Skulle vært et mye større og bedre bil miljø her i landet. Men det blir rett og slett for dyrt. Norge er det landet i verden som har dyrest bil deler. Vi har de dyreste bilene, vi har de høyeste avgiftene på alt som er bil-relatert. Vi har høye bensinpriser og vi har dårlige veier.

Ting er ikke akkurat på oss bil entusiasters side kan man si..

sier jo seg selv at å style opp en bil slik de gjør i USA blir litt værre her til lands når man må ut med 40-50.000 kr for en hellakkering, 1510 kr for 4 nye tennkabler.. osv..

en billig hobby er det iallefall ikke... men vi kan jo kose oss med å se hva de gjør på andre siden av sjøen... der avgiftene er på et normalt nivå og entusiasmen får muligheten til å spire..

dog.. løvetenner kan presse seg gjennom asfalt, og det skjer jo ret som det er at det spirer litt her og der i dette landet også, noe dette forumet er et bevis på. Men generelt sett...

kanskj vi burde vurdere statskupp ? ;)