Det har vært litt stille fra meg i det siste, har lagt rett ut i en uke med influensa..
...men..
På mandagen fikk jeg lånt en biltralle og kjørte bilen ut til Lakkverkstedet. Det hadde vært sol og tørre veier hele helga, men da jeg skulle kjøre bilen ut, snødde det og hadde lagt seg is på veien..
Typisk det, men jeg bare surret inn hele bilen i plast og tok det pent.. Hadde ikke spesielt lyst til å behandle bilen med satans veivesen's 35% saltløsning 
Så i dag ringte de meg og fortalte at de var godt i gang med grunnarbeidet og at det ikke gikk så lang tid før de begynnte å sprøyte
Så nå skal jeg ta meg en tur ned på besøk og kikke litt.. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder og evt. film..
Herlig å få fart på det!!!

...men..
På mandagen fikk jeg lånt en biltralle og kjørte bilen ut til Lakkverkstedet. Det hadde vært sol og tørre veier hele helga, men da jeg skulle kjøre bilen ut, snødde det og hadde lagt seg is på veien..

Så i dag ringte de meg og fortalte at de var godt i gang med grunnarbeidet og at det ikke gikk så lang tid før de begynnte å sprøyte

Så nå skal jeg ta meg en tur ned på besøk og kikke litt.. Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder og evt. film..

Herlig å få fart på det!!!
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV