doffy: diskusjonen begynte å gå i retning av folks irritasjon over katter generellt, og ikke denne spesifikke katten som nok trolig er død
Men, jeg forstår så klart at folk blir irriterte og frustrerte når et dyr forårsaker så mye skade på både bil og lommebok, men jeg er nå av den typen som mener at dyr er uskyldige under slike hendelser, med hovedsaklig vet jeg at en del mennesker er glad i sine dyr og vil derfor unngå at folk utrykker ønsker om at dyr generellt fortjener å dø på dette forumet, særlig ettersom dette er et forum for bildiskusjoner og ikke meningsytringer om dyrehat
Nå hadde nok ikke jeg selv blitt særlig fornøyd om jeg hadde blitt utsatt for et uhell som kostet meg mangfoldige tusener, men, det er nå bare å bite i det sure eplet for dyret er dødt og har heller ingen lommebok. Jeg har kjørt over en katt ved ett tilfelle og heldighvis ble det ingen skader på bilen, men det var en heller ubehagelig opplevelse å tenke over hva som er skjedd og frustrasjonen til dem som eier kattens om aldri vil komme hjem..
men.. det ble langt det her.. men, jeg stopper ikke diskusjonen eller noe slikt.. jeg bare ber om at folk velger sine ord med omtanke for at det er mange personer på forumet som er glade i sine dyr