TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kattskinn!!!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#63074  av Anders gullstein

Det er bare det at disse "uskyldige" vesene begynner å koste meg fem sifrede beløp til sammen.

Men okey, fått ut aggresjon nå.

Skal vi gå over til å diskutere måser kanskje? :lol: (just kidding)

#63078  av doffy

CelicaTurbo skrev:je... jeg vil aller helst ikke ha for mye skitslenging om levende dyr her inne så skriv på en fornuftig måte folkens.. :?
Er noe skeptisk til at den katten lever.. 8)

#63080  av Anders gullstein

Godt poeng :lol:

Med tanke på at den ble overkjørt av begge hjula, ville det overraske meg om den klart seg.

#63168  av CelicaTurbo

doffy: diskusjonen begynte å gå i retning av folks irritasjon over katter generellt, og ikke denne spesifikke katten som nok trolig er død :roll:

Men, jeg forstår så klart at folk blir irriterte og frustrerte når et dyr forårsaker så mye skade på både bil og lommebok, men jeg er nå av den typen som mener at dyr er uskyldige under slike hendelser, med hovedsaklig vet jeg at en del mennesker er glad i sine dyr og vil derfor unngå at folk utrykker ønsker om at dyr generellt fortjener å dø på dette forumet, særlig ettersom dette er et forum for bildiskusjoner og ikke meningsytringer om dyrehat ;)

Nå hadde nok ikke jeg selv blitt særlig fornøyd om jeg hadde blitt utsatt for et uhell som kostet meg mangfoldige tusener, men, det er nå bare å bite i det sure eplet for dyret er dødt og har heller ingen lommebok. Jeg har kjørt over en katt ved ett tilfelle og heldighvis ble det ingen skader på bilen, men det var en heller ubehagelig opplevelse å tenke over hva som er skjedd og frustrasjonen til dem som eier kattens om aldri vil komme hjem..

men.. det ble langt det her.. men, jeg stopper ikke diskusjonen eller noe slikt.. jeg bare ber om at folk velger sine ord med omtanke for at det er mange personer på forumet som er glade i sine dyr ;)

#63213  av Mr2Nyter'n;p

Har 2 katter selv jeg.. Hadde 3.. Neo som min avdøde katt het, var helt fortapt i mr2en.. Hver gang jeg sku ut og kjøre og han var ute, lå han heelt inntil bakruta og koste seg.. Når jeg kom hjem, var det første han gjorde å hoppe inn i bilen på fanget mitt når jeg åpna døra.. Etter jeg gikk inn, gikk han og la seg oppå ene hjulet bak.. Varmt fra motoren der vett.. Jeg mener.. Er litt for glad i bilen min, men når folk spurte meg om jeg ikke ble forbanna pga riper og div som katta kunne forårsake, kunne jeg ikke brydd meg mindre.. En dag etter en Sverigetur, kom ikke katta og møtte meg.. Dagen etter kom husverten og fortalte om en mann som hadde vært innom og sagt han hadde kjørt på katta.. Han ville ikke si hvem han var og katta mi var begravd i HANS hage.. 60-sone forbi huset her jeg bor og INGEN holder fartsgrensa.. Etter den hendelsen respekterer jeg fartsgrenser og tenker at uansett hvor glad jeg er i mr2'en er den i bunn og grunn kun en bil.. Hadde ofra bilen for å få igjen Neo.. Anyday.. Så moralen er.. Ser dere ei katte i veikanten, skrem'n mest mulig, så forstår'n at veien og biler er skumle.. Kanskje et noe rart tips, men i lengden kanskje man redder en katt og en bil fra en dyster skjebne.. Forstår at folk er ulike og respekterer det.. Bare så det er sagt :) Skal jeg poste dette innlegget tro? Ja.. Jeg har følelser! Innrømmer det.. :roll:

#63214  av cameleon

Jeg har to katter jeg også. Den ene har diare nå for tiden og den andre har perioden sin, men er kjempe glad i de fordi :D
Men skal innrømme at det er ikke så veldig sexy å tørke opp en halv meter med sørpe klokken 08 om morgene. 8)

#63218  av Mr2Nyter'n;p

Hehe... Asså.. VELDIG forståelig 8) 8)
Fikk mine kastrert for et par uker sia jeg og frakta dem hjem i mr2'en.. La meg bare si det sånn.. Passasjersetet er nyrensa.. :?

#63219  av cameleon

Mr2Nyter'n;p skrev:Hehe... Asså.. VELDIG forståelig 8) 8)
Fikk mine kastrert for et par uker sia jeg og frakta dem hjem i mr2'en.. La meg bare si det sånn.. Passasjersetet er nyrensa.. :?
Hehehe. jepp det er så sant så sant :D
Men for å være ærlig så skulle jeg nok ha driti i setet om jeg hadde fått balla slicet av mot min vilje jeg også :lol: :lol: :lol:

#63221  av doffy

nå forstår jeg hvorfor dette heter off topic :P

Var forresten på ingen måte meningen å kverrulere celicaturbo.
kun humoren min som slår seg av av og til ;)

#63224  av GT4 CS

Driver og med en slags skremselstaktikk med katter. Tuter eller bråbremser. Poffer litt med dumpen og slikt. De skvetter da. Nede ved hovedveien der jeg bor så er det 3 katter++ som "bor" langs veikanten og absolutt skal løpe over veien rett før biler. Ikke at det spiller noen rolle for bilen min om jeg sku kjørt på katta. Den er så høy at katta trolig ikke tar skade om jeg ikke treffer med hjulet. Men er synd og sku kjøre på et kjæledyr da. Vet ikke om den skremme taktikken fungerer da, men de kattene gjør meg forbannet når de driver slik. En dag blir de overkjørt. Håper det ikke er meg som gjør det :D

#63290  av CelicaTurbo

doffy: joda, jeg forstod hva du ville frem til.. resten av argumenteringen min var ikke rettet mot deg eller ditt inlegg men resten av diskusjonen ;)

#63323  av Anders gullstein

Enormt så glad kattene er i MR2, de hopper da aldri uti veien når jeg kjører sky høy Galant med stor svart plastikk støtfanger. :roll:

Så lenge de holder seg unna hjulene der, så slipper de unna med bare dragsuget under bilen, men med senka MR2 senker mørkret seg raskt ja.

#63332  av Erlend

Hvis du har MR2 med Veilside-styling kan du bare montere et rør fra "munnen" (ja, ikke lat som du ikke har sett det) på bilen og opp til bagasjerommet foran, så når det kommer ei katte - *svupp* :) Etterpå kan du selge dem eller noe ;) Funker sikkert fett med grevlinger også :mrgreen:

#63336  av GT4 CS

Elefanter med erigert frydepinne oxo?

#63340  av bose

GT4 CS skrev:Elefanter med erigert frydepinne oxo?
Er dette noe du drømmer om før du legger deg eller? *dukke*