Hadde lenge tenkt på a ta en tur til Sverige,og hadde lyst til å ta denne med Mr2`en.Men så fikk den seg en smell,og ulyder er det nok av.Men i siste liten bestemte jeg meg for å skifte rådelagre ENDA en gang,og ta den med på reise.Fikk også med brodern og sin Mk1.Tok ut reservedekk og alt annet "dill",for å få med mest mulig drit tilbake
Vi begynte å kjøre på noen ganske artige veier et stykke,og tok første overnatting på Gol.Så kjørte vi videre og neste stopp var svinesund,her lasta vi opp med øl og godsaker
Det er faktisk plass til en god del i i bilen
Veiene ned til sverige var herlige,to felt og 90-100 sone,og en svart og en hvit mk1 i venstre feltet i snitt fart på rundt 150 gikk greit nedover der.Så vel ingen spektakulære biler på veiene,det var litt kjipt.Vi var 1 natt i Sverige før vi kjørte til kristiansand og overnattet en dag der,neste stopp var Stavanger og jeg ble mer og mer sjokkert over hvor lenge bilen går
.En natt i stavanger og vi var på vei hjem igjen.Utrolig Mye artige veier det er utenfor Bergen
Men noe av det jeg husker best er et raid vi hadde en stund med skikkelig effektiv kjøring,med utallige forbikjøringer.Da jeg skimter noe jeg syns ser ut som en Calibra laaang i det fjerne som driver å kjøre flittig forbi.og om dere ikke vet det får jeg 2 horn i panna hver gang jeg ser en Calibra
etter kort tid endte det med at 2stk Mr2`èr passerer Calibraen rett i underkantav 200km/t.Hehe skulle likt å se ansiktet på han karen da!!Og jeg koste meg som bare rakkern.Rent orgasmiskt å bare se Calibraen bare svinne henn i speilet
Bilen brukte over 3L olje på denne rundturen
Jaja men kan ikke klandre den,hehe ble rimelig effektiv kjøring til tider.Slenger med noen bilder fra turen
Så KUN 1 annen Mr2 på hele turen! 

Vedlegg
IM000200.JPG (102.84 kiB) Vist 576 ganger
IM000194.JPG (76.95 kiB) Vist 576 ganger
IM000181.JPG (97.6 kiB) Vist 576 ganger