Vurer å kjøpe meg en Toyota MR2. Har fast jobb og ligger på rundt 17-18000 brutto i måneden (må justere skatten litt, men vet ikke hvor mye så derfor skriver jeg brutto lønn..) Bilen jeg vurderer hos TG-bil koster 119000. Jeg har 40000,- i egenkapital, så jeg trenger lån på ca 80000,- Bor hjemme når, men skal gå videre på skolen til neste år, så planen var å ta lånet på 1 år.
Min søster kjøpet seg nettop en 97 Golf Stv til 120000,- Hun hadde ingen egenkapital så hun måtte ta lån på 120000,- Dette ble tatt hos Nordea med pant i bilen, derfor krevde de at hun hadde full kasko forsikring. Mamma var med-skyldner. Bilen ble kjøpt privat.
Siden jeg har 40000,- i egenkapital trenger jeg da en med-skyldner? MÃ¥ jeg ha pant i bilen?
Hvor finner jeg billigst bil-lån og hvor er det billigst å forsikre en MR2?
Dette er forresten MR2'en jeg vurderer
Min søster kjøpet seg nettop en 97 Golf Stv til 120000,- Hun hadde ingen egenkapital så hun måtte ta lån på 120000,- Dette ble tatt hos Nordea med pant i bilen, derfor krevde de at hun hadde full kasko forsikring. Mamma var med-skyldner. Bilen ble kjøpt privat.
Siden jeg har 40000,- i egenkapital trenger jeg da en med-skyldner? MÃ¥ jeg ha pant i bilen?
Hvor finner jeg billigst bil-lån og hvor er det billigst å forsikre en MR2?
Dette er forresten MR2'en jeg vurderer

En vis mann sa en gang at motor uten turbo suger