Maverick skrev:Tør jeg spørre hva slags bil de kjørte de som hadde kameraet?ford Lightening.En av de raskeste pickup`ene,men
Jostein skrev:Hvor dum er man?Hey, slapp av man!!!!!!!!!!!
http://users.pandora.be/JCviggen/Lightning_vs_M3.mpeg
sindrejl skrev:folk som gidder dragge på off. dragrace har som oftest tunet bilene sine "litt" også daYepp, og i første filmen så ser vi at M3'n drar avgåre på "Ready?" og ikke på one two three.... he he. Tror Espen på evo.no hadde en artikkel om det anngående street racing. Var ett eller annet anngåend å starte ca 0,50 sek før den andre..... og da vinner man. Drag race er nøyaktig, akkurat som filmen jeg viste
Dice skrev:Var vel ikke det som var poenget for alle er enige i at kjempen går som fanden.. mer kommentarene til tufsene i bilen som roper ut "U got nothing!" og ennå ikke passerer bilen..sindrejl skrev:folk som gidder dragge på off. dragrace har som oftest tunet bilene sine "litt" også daYepp, og i første filmen så ser vi at M3'n drar avgåre på "Ready?" og ikke på one two three.... he he. Tror Espen på evo.no hadde en artikkel om det anngående street racing. Var ett eller annet anngåend å starte ca 0,50 sek før den andre..... og da vinner man. Drag race er nøyaktig, akkurat som filmen jeg viste![]()
![]()
Men en m3 gjør 0-100 på 5,2 sek
En Lightning gjør 0-96 på 5,2 sek
på 1/4 mile
gjør m3 13,40
og Lightningen 13,90
Orginale tider!!! (altså ikke modifisert)
altså ca 0,5 sek. 0.5 sek!!!!!!!!!!!!!!! på over 400 meter. WoW. Ingen kan si at denne 2,150 kg kjempen ikke er heftig.