TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Idiot?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #49522  av Maverick

Tør jeg spørre hva slags bil de kjørte de som hadde kameraet?
:oops:
 #49524  av hmsilset

Maverick skrev:Tør jeg spørre hva slags bil de kjørte de som hadde kameraet?
:oops:
ford Lightening.En av de raskeste pickup`ene,men
alikevel var de vel optimistiske 8)

#49535  av sindrejl

"U got nothing" hehe.. hallooooo :D

#49570  av DannyBoy

Jeg skjønnte ikke helt meninga jeg... :? :roll: :oops:

#49578  av sindrejl

er vel noen gutter som har lånt pappas bil og tror dem kan ta en bmw m3 som ikke gidder gi på alt han eier og har ;) hører jo motorduren til denne pickupen.. er ikke akkurat laget for racing selv om den er rask :P

#49604  av spkstrp

hallo... lamere... skjønte ikke helt poenget dems !
Men så en annen morro film.. mellom en mitsu awd og en c5 lingenfelt (eller ossen det skrives....) det var jævlig morro :D ...
Noen som har sett den ? "oh shit that was fucking mean, maan !"

#49644  av Erlend

For en dum video... Amerikanere altså! Jeg vet iallefall når jeg er slått selv ;)

#49916  av sindrejl

folk som gidder dragge på off. dragrace har som oftest tunet bilene sine "litt" også da ;)

#49943  av Dice

sindrejl skrev:folk som gidder dragge på off. dragrace har som oftest tunet bilene sine "litt" også da ;)
Yepp, og i første filmen så ser vi at M3'n drar avgåre på "Ready?" og ikke på one two three.... he he. Tror Espen på evo.no hadde en artikkel om det anngående street racing. Var ett eller annet anngåend å starte ca 0,50 sek før den andre..... og da vinner man. Drag race er nøyaktig, akkurat som filmen jeg viste :P 8)

Men en m3 gjør 0-100 på 5,2 sek
En Lightning gjør 0-96 på 5,2 sek

på 1/4 mile
gjør m3 13,40
og Lightningen 13,90

Orginale tider!!! (altså ikke modifisert)

altså ca 0,5 sek. 0.5 sek!!!!!!!!!!!!!!! på over 400 meter. WoW. Ingen kan si at denne 2,150 kg kjempen ikke er heftig. :twisted:

#49986  av funkes

Lightning er konge! ;)
E46 M3 er også rått dog!

#50005  av sindrejl

Dice skrev:
sindrejl skrev:folk som gidder dragge på off. dragrace har som oftest tunet bilene sine "litt" også da ;)
Yepp, og i første filmen så ser vi at M3'n drar avgåre på "Ready?" og ikke på one two three.... he he. Tror Espen på evo.no hadde en artikkel om det anngående street racing. Var ett eller annet anngåend å starte ca 0,50 sek før den andre..... og da vinner man. Drag race er nøyaktig, akkurat som filmen jeg viste :P 8)

Men en m3 gjør 0-100 på 5,2 sek
En Lightning gjør 0-96 på 5,2 sek

på 1/4 mile
gjør m3 13,40
og Lightningen 13,90

Orginale tider!!! (altså ikke modifisert)

altså ca 0,5 sek. 0.5 sek!!!!!!!!!!!!!!! på over 400 meter. WoW. Ingen kan si at denne 2,150 kg kjempen ikke er heftig. :twisted:
Var vel ikke det som var poenget for alle er enige i at kjempen går som fanden.. mer kommentarene til tufsene i bilen som roper ut "U got nothing!" og ennå ikke passerer bilen..

#50017  av [BHS]paladin

et halv ca er ganske mye ......tro det eller ei