Jostein skrev:Begynner faen meg å bli ille når damene er så fine at man kunne sugd han som pulte henne sistVeeeeeeeeeeeeeeeell....
Jostein skrev:Begynner faen meg å bli ille når damene er så fine at man kunne sugd han som pulte henne sist
spkstrp skrev:Er noe kjent med det ja,men klarer ikke helt sette fingen på hvor jeg har det frachris skrev:Det der har jeg hørt før nå nettopp? var det her eller på bilforumet?Jostein skrev:Begynner faen meg å bli ille når damene er så fine at man kunne sugd han som pulte henne sist![]()
cameleon skrev:Om det hadde vært ei mus som hadde sørge for en times langvarig orgasme, så hadde jeg aldri gapa over stokken til den forrige gangbangerendu vet hva de sier.. denial is the first step
chris skrev:Uuuuuuuhcameleon skrev:Om det hadde vært ei mus som hadde sørge for en times langvarig orgasme, så hadde jeg aldri gapa over stokken til den forrige gangbangerendu vet hva de sier.. denial is the first step
cameleon skrev:På tide å komme ut av skapet nå kanskje?chris skrev:Uuuuuuuhcameleon skrev:Om det hadde vært ei mus som hadde sørge for en times langvarig orgasme, så hadde jeg aldri gapa over stokken til den forrige gangbangerendu vet hva de sier.. denial is the first step
chris skrev:Ok jeg gir megcameleon skrev:På tide å komme ut av skapet nå kanskje?chris skrev: du vet hva de sier.. denial is the first stepUuuuuuuh