TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• litt snacks

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#49620  av Gossi

Etter å ha stirret lenge syns jeg kunne skimte en sort bil av et eller annet slag bak der et eller annet sted... :wink:

#49625  av Mr2 Mk2

Begynner faen meg å bli ille når damene er så fine at man kunne sugd han som pulte henne sist :shock:

#49675  av RumpShaker

Jostein skrev:Begynner faen meg å bli ille når damene er så fine at man kunne sugd han som pulte henne sist :shock:
Veeeeeeeeeeeeeeeell.... :shock: SÃ… fin blir vel aldri en dame!

#49679  av Ninjamannen78

Strøøøøkent det der ja.. Rette stuket på både bil og dama.

#49691  av chris

Jostein skrev:Begynner faen meg å bli ille når damene er så fine at man kunne sugd han som pulte henne sist :shock:
:mrgreen: :mrgreen:

#49696  av [BHS]paladin

ææææææææææ hva gjør søstra mi her... :mrgreen:

#49697  av spkstrp

chris skrev:
Det der har jeg hørt før nå nettopp? var det her eller på bilforumet? ;)

#49721  av Mr2 Mk2

spkstrp skrev:
chris skrev:
Det der har jeg hørt før nå nettopp? var det her eller på bilforumet? ;)
Er noe kjent med det ja,men klarer ikke helt sette fingen på hvor jeg har det fra :? :)

#49731  av cameleon

Om det hadde vært ei mus som hadde sørge for en times langvarig orgasme, så hadde jeg aldri gapa over stokken til den forrige gangbangeren :mrgreen:

#49754  av chris

cameleon skrev:Om det hadde vært ei mus som hadde sørge for en times langvarig orgasme, så hadde jeg aldri gapa over stokken til den forrige gangbangeren :mrgreen:
du vet hva de sier.. denial is the first step :mrgreen:

#49758  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:Om det hadde vært ei mus som hadde sørge for en times langvarig orgasme, så hadde jeg aldri gapa over stokken til den forrige gangbangeren :mrgreen:
Uuuuuuuh :P

#49759  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
På tide å komme ut av skapet nå kanskje? :mrgreen:

#49788  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:
chris skrev: du vet hva de sier.. denial is the first step :mrgreen:
På tide å komme ut av skapet nå kanskje? :mrgreen:
Ok jeg gir meg :mrgreen:
*åpner skapet og.......KABOOOM....Der var det mange bein som lå gitt :mrgreen: *