TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lamborghini Diablo for alle penga

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #47354  av cameleon

Så hva synes dere?........Etter min mening.....Den råeste maskinen som noen gang er blitt designet :wink: :!:
Vedlegg
lambo4.jpg
lambo4.jpg (43.34 kiB) Vist 1997 ganger
lambo3.jpg
lambo3.jpg (50.68 kiB) Vist 1997 ganger
lambo2.jpg
lambo2.jpg (46.79 kiB) Vist 1997 ganger
lambo1.jpg
lambo1.jpg (51.33 kiB) Vist 1997 ganger
lambo.jpg
lambo.jpg (58.67 kiB) Vist 1997 ganger

#47359  av Gossi

Helt enig... For en bil. Noen som vet hvem som designet den? Er det Guigiaro? Han som i sin tid designet Lotus Esprit? Som også er en dritrå bil...

#47370  av chris

Gossi skrev:Helt enig... For en bil. Noen som vet hvem som designet den? Er det Guigiaro? Han som i sin tid designet Lotus Esprit? Som også er en dritrå bil...
Lotus Esprit V8 er en av mine drømmebiler ;)

#47373  av Phantom3D

Z4, deilig bil utrolig digg å kjøre.. Z8 er også bra selvom jeg aldri har kjørt denne..
 #47376  av Ninjamannen78

cameleon skrev:Etter min mening.....Den råeste maskinen som noen gang er blitt designet :wink: :!:
Hmm Ja det får bli din mening. Synes designen er rotete og gammeldags. This is more like it :
Vedlegg
porche_911_gt1_1997.jpg
porche_911_gt1_1997.jpg (56.74 kiB) Vist 1949 ganger
 #47382  av Gossi

Ninjamannen78 skrev:
cameleon skrev:Etter min mening.....Den råeste maskinen som noen gang er blitt designet :wink: :!:
Hmm Ja det får bli din mening. Synes designen er rotete og gammeldags. This is more like it :
Uten å fornærme en ninja så syns jeg Porschen er ganske så mere rotete enn Diabloen. Diabloen er brutal, ikke rotete.

Hadde du dukket opp med en Porsche Speedster derimot... SÃ¥ kan vi snakke rene linjer... :wink:

#47383  av Gossi

chris skrev:
Gossi skrev:Helt enig... For en bil. Noen som vet hvem som designet den? Er det Guigiaro? Han som i sin tid designet Lotus Esprit? Som også er en dritrå bil...
Lotus Esprit V8 er en av mine drømmebiler ;)
Det skjønner jeg... En sinnsyk kul bil. Står en til salgs her i Skien faktisk.

#47410  av tahustvedt

Diablo er fin. Favoritten min er VT 6.0. Targaen syns jeg er grusom. :)

Porsche GT-1 er sex! :oops:

#47421  av Goose

Jeg definitivt foretrekker VOLTA! 8)

Desuten hvis valget hadde stått mellom diablo og Viper så ville jeg kjøpt Viper...

#47425  av cameleon

Hehe. Tror personlig at Diablo er en bil man enten elsker, eller hater. Synes Diablo er det råeste kjøretøyet som er produsert noensinne. Husker da jeg så bilder av den da jeg var liten, og de første bildene av den fra bilmessene rundt om kring. Per i dag synes jeg ikke noen har klart, og jeg tviler på at jeg kommer til å synes at noen klarer å lage et tøffere design.

Da jeg var i usa var vi innom en ferrari forhandler i denver. Der hadde de faktisk en rød 91 diablo og en viper, samt en ferrari 355 stående ved siden av hverandre. Noe er å se den på bilder. En annen ting er å se den live. Jeg stod å glana på den i over 45minutter den første gangen jeg så den. Og etterhvert gikk det opp for meg at de hadde jo ferrarier der inne også. :D

Den råskapen Diablo eier, er det ingen biler som kan måle seg med når det gjelder utsenede. Moror er en annen ting. Men Design......Ingen klarer noen sinne å overtale meg om at det finnes noe råere enn den bilen :wink:

#47426  av cameleon

Marcello Gandini er designeren bak Diablo. Mener han har designet Countach også :wink:
 #47427  av NISMO

Ninjamannen78 skrev:
Det der er d styggeste speilene jeg noensinne har sett!
Skjemmer ut hele bilen...
Men det er en fet bil om speilene er røsket av :wink:

Men diablo er min alltime drømmebil :twisted:

#47443  av jumbo

Diablo er en av mine klare favoritter, men eksemplaret på bildene i denne tråden er ikke av det bedre jeg har sett. Dessuten skal diablo være svart. basta.

Den Porsca så rar ut. Sær profil på skjermene og grusom vinge :shock:

#47449  av Remi

personlig liker jeg ferrari F50 er vell pinifarina som har designet den da.. også må vi ikke glemme ferrari enzo også kaldt F60