Hehe. Tror personlig at Diablo er en bil man enten elsker, eller hater. Synes Diablo er det råeste kjøretøyet som er produsert noensinne. Husker da jeg så bilder av den da jeg var liten, og de første bildene av den fra bilmessene rundt om kring. Per i dag synes jeg ikke noen har klart, og jeg tviler på at jeg kommer til å synes at noen klarer å lage et tøffere design.
Da jeg var i usa var vi innom en ferrari forhandler i denver. Der hadde de faktisk en rød 91 diablo og en viper, samt en ferrari 355 stående ved siden av hverandre. Noe er å se den på bilder. En annen ting er å se den live. Jeg stod å glana på den i over 45minutter den første gangen jeg så den. Og etterhvert gikk det opp for meg at de hadde jo ferrarier der inne også.
Den råskapen Diablo eier, er det ingen biler som kan måle seg med når det gjelder utsenede. Moror er en annen ting. Men Design......Ingen klarer noen sinne å overtale meg om at det finnes noe råere enn den bilen

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo