Ja, det er jo utrolig rimelig. Og i rar kontrast til forhandlere som bare skrur opp og opp prisene i Norge hver gang du er innom
Forsterkninger under bilen ble gjort i en del grad fra TRD, både den som kobler sammen styresnekka og "ramma" under som jeg bestilte nå + en del annet. Inkludert Sportivopakka som inneholdt både fjærer og dempere (som jeg har bestilt) + stabstag osv. Så har jeg jo montert TRD tårnstag både foran og bak.
I Mk3 samfunnet virker det som om den jeg bestilte fra Cusco nå er en av de viktigste modsene du kan gjøre for å gjøre styringa "skarpere". Trolig siden den har en grei innvirkning på stivheten i karosseriet.
"Corky's Breastplate" er vel en av de mest kjente, som nå er ute av produksjon for mange mange år siden:

Som du ser har man ikke bare en aluminiumsplate, men også vinkler påsveist, som selvfølgelig gjør at den er mye stivere en Cusco sin. Produseres i en moderne versjon her:
https://www.lmrparts.com/#MRS-Breastplate
Som kanskje er den beste avstivningen som beholder originale festepunkter.
Evt kan du jo gå helt crazy bananas med noe slikt:
Så finnes det jo også bracing for bakre del av bilen, som også kobler sammen motor, subframe og chassis:
Så er jo spørsmålet som alltid hvor stivt er stivt nok, hva skal du bruke bilen til osv osv.
Men ja, jeg synes bilen ble bedre å kjøre med tårnstagene foran og bak, uten at det gikk ut over komfort på noe som helst vis. Siden Mk3 er en cab (med mindre du har på hardtop som stiver opp), så tipper jeg at TRD staget foran under, men ikke minst platen midt under utgjør en stor forskjell.
Anbefalt rekkefølge er midbrace, frontbrace, tårnstag foran, tårnstag bak, og så hvis du enda ikke er fornøyd så får du bare fortsette å plusse på, men da nærmer du deg fort type banekjøring++
For min del er det 99% cruising og penkjøring om sommern, så jeg vil ikke ha noe som er stivt og humpete, men å strekke opp chassiet som allerede til å begynne med er helt nydelig, enda litt til absolutt ikke gjør noe som helst
TLDR:
Fra dette (OEM):
Til dette:
Og ja, det hjelper.