TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Slowpra In The Summer Sun (OBS Store bilder)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#44723  av Ninjamannen78

@lpher skrev:Nammenammm, Christian! :D
Får ikke zooma inn godt nok til å scoope ut de damene som fisker menne...bra bilder ja....med skikkelig motiv også! :D
Det ble YZ reg ja ser jeg...enkelt og greit det :) ...chromminga av felgene ble jo bra det! ...ikke så overdrevent som amerikanerne pleier å gjøre det heller :)
@lpher
Tro meg de damene var ikke no å trakte etter.. Men hvis det er interresse for det kan jeg alltids knipse no lokale "honeyz"... med Supraen i bakgrunnen så det ikke blir for "off-topic" :lol:
Det ble YZ ja, orka ikke no mere styr. Felga er ikke chromma.. tror de er lakkerte i en litt mørkere sølv farge. De nye mutter deksla jeg kjøpte, maken til dine, passa ikke, det var tydelig fargeforskjell.

#44724  av Ninjamannen78

ST205RR skrev:fine bilder!!
takk for bilder og prøvetur forrige helg !!
kommer du til narvik?
Jepp det var hyggelig i helga, arti å treffe trosfeller :D
Kommer helt sikkert til Narvik.

#44769  av @lpher

Ninjamannen78 skrev: Tro meg de damene var ikke no å trakte etter.. Men hvis det er interresse for det kan jeg alltids knipse no lokale "honeyz"... med Supraen i bakgrunnen så det ikke blir for "off-topic" :lol:
LOL..."off-topic" er da mellomnavnet vårt det da? LOL :D Egen tråd hadde gjort seg ja..."grombilen MED gromme damer lett dandert rundt" hadde vært en bra tråd! :D
Ninjamannen78 skrev: Det ble YZ ja, orka ikke no mere styr.
I know the feeling...er liksom nok styr mens det står på som værst :)
Ninjamannen78 skrev: Felga er ikke chromma.. tror de er lakkerte i en litt mørkere sølv farge.
Tenkte meg det ja....
Ninjamannen78 skrev: De nye mutter deksla jeg kjøpte, maken til dine, passa ikke, det var tydelig fargeforskjell.
Du får få noen til å fargematche dem for deg...DA blir det bra....hmm....bedre enn mine til og med...no good! No fair!! :D

@lpher

#44846  av Gossi

@lpher skrev:LOL..."off-topic" er da mellomnavnet vårt det da? LOL :D Egen tråd hadde gjort seg ja..."grombilen MED gromme damer lett dandert rundt" hadde vært en bra tråd! :D

@lpher

Støttes fullt ut!! :D
PS: Nydelig bil Ninjamannen... :wink:

#45038  av DannyBoy

Gimme some bejbZ ! 8)