TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Slowpra In The Summer Sun (OBS Store bilder)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #44514  av Ninjamannen78

Måtte ta noen bilder i fiiin været.. Comments?
Vedlegg
HPIM0874.JPG
HPIM0874.JPG (1.18 MiB) Vist 802 ganger
HPIM0869.JPG
HPIM0869.JPG (884.38 kiB) Vist 802 ganger
HPIM0857.JPG
HPIM0857.JPG (946.97 kiB) Vist 802 ganger
HPIM0865.JPG
HPIM0865.JPG (990.86 kiB) Vist 802 ganger

#44517  av sexten

Dødsbra bilder:) motiv, bakgrunn, alt (kanskje med unntak av de som fisker :P ). Tør jeg anbefale nye felger? Med noen skikkelige 5-spils felger så ser du jo de svære røde kaliperene enda bedre? :) Men det er nå bare min mening da :D

#44528  av FalcoN

niiiiCe bil jah 8) 8) men en ting...; kjører du uten skilt fram? eller var d bare for fotograferinga?

#44531  av spkstrp

hehe.. den treige skolepcn jeg sitter på låser seg når jeg prøver å laste inn denne tråden ;)

Når det gjelder de som står og fisker så får det det jo bare til å se ut som en toyota brosjyre :mrgreen: :P ;)

#44547  av chris

Ã¥h hallo.. bra bilder, men jeg har en kommentar.. de var fryktelig STORE ;)

nydelig bil forresten. sinnsykt pen.

#44558  av Dice

Comments??

Ja, kameraet ditt er ikke godt nok til å vise bilder i den størrelsen :oops: .

Men ellers greit nok, får ikke hele bildet på skjermen min, så får liksom ikke inntrykk av helheten.

Edit. Godt valg med å redusere størrelsen. Nydelig bil. Stilren :wink:
Sist redigert av Dice den 11 mai 2004 23:59, redigert 1 gang totalt.

#44561  av hmsilset

kjempefin bil og kjempefin natur!
De damene som fiska var fine også :wink:
Ser etter supra jeg nå.Blir non turbo da,
for de kan jeg ordne til 200-250.000 tror jeg.
240 hk der og da.Ikke verst det 8)

#44569  av CelicaTurbo

da har jeg redusert bildestørrelsen så det blir mer skjermvennlig, og mulig å se også for dem som ikke har bredbånd :)

#44607  av @lpher

Nammenammm, Christian! :D

Får ikke zooma inn godt nok til å scoope ut de damene som fisker menne...bra bilder ja....med skikkelig motiv også! :D

Det ble YZ reg ja ser jeg...enkelt og greit det :) ...chromminga av felgene ble jo bra det! ...ikke så overdrevent som amerikanerne pleier å gjøre det heller :)

@lpher

#44632  av ST205RR

fine bilder!!
takk for bilder og prøvetur forrige helg !!
kommer du til narvik?

#44717  av Ninjamannen78

sexten skrev:Dødsbra bilder:) motiv, bakgrunn, alt (kanskje med unntak av de som fisker :P ). Tør jeg anbefale nye felger? Med noen skikkelige 5-spils felger så ser du jo de svære røde kaliperene enda bedre? :) Men det er nå bare min mening da :D
Orka ikke jage vekk de som fiska :D Nye felger er første prioritet! No skikkelig Bling Bling 8) Racing Hart C5 frister, samme med Volk, Fikse el HRE. Men det koster så inn i h... mye. Om det ikke blir i år så blir det garantert neste år.

#44718  av Ninjamannen78

FalcoN skrev:niiiiCe bil jah 8) 8) men en ting...; kjører du uten skilt fram? eller var d bare for fotograferinga?
Jepp kjører uten, har ikke funnet en fin måte å montere det enda, så vi får se hvordan det går.

#44719  av Ninjamannen78

Dice skrev:Comments??

Ja, kameraet ditt er ikke godt nok til å vise bilder i den størrelsen :oops: .
Men ellers greit nok, får ikke hele bildet på skjermen min, så får liksom ikke inntrykk av helheten.
Edit. Godt valg med å redusere størrelsen. Nydelig bil. Stilren :wink:
Hmm er ikke så inne på sånne ting, har HP945 med 5,3Megapixel, fikk ikke til å ta mindre bilder.

#44721  av Ninjamannen78

CelicaTurbo skrev:da har jeg redusert bildestørrelsen så det blir mer skjermvennlig, og mulig å se også for dem som ikke har bredbånd :)
Thanx!

#44722  av chris

Ninjamannen78 skrev:
FalcoN skrev:niiiiCe bil jah 8) 8) men en ting...; kjører du uten skilt fram? eller var d bare for fotograferinga?
Jepp kjører uten, har ikke funnet en fin måte å montere det enda, så vi får se hvordan det går.
Hva sier jævlene til det da? (politiet altså)