noen som vet litt mer spesifikkt hva som skjedde? så det var en blå supra involvert, noen her?
lasse skrev:I mine øyne er ikke gatebil noe treff å kjøre på, de slipper på altfor mange samtidig, og de som ikke kjører stygt nok blir jo flagget av igjen...+1 på den
Det er jo egentlig treff som dette som ødelegger banekjøring for hvermannsen og øker fokuset på banekjøring fra forsikringsselskapene, og manglende utbetaling ved skader på bane fra dem.
SÃ¥ jeg stemmer nei til gatebil for registrerte biler, og heller ja til at skikkelig bygde banebiler uten skilt men med bur og lisens kan boltre seg der.
Det er mer enn nok andre mindre treff man kan få kjørt på, få mye mer kjøretid og under tryggere regi...
lasse skrev:I mine øyne er ikke gatebil noe treff å kjøre på, de slipper på altfor mange samtidig, og de som ikke kjører stygt nok blir jo flagget av igjen...bur eller lisens hadde ikke hjulpet noe som helst dette tilfellet. og hva du mener er nok litt satt på spissen.
Det er jo egentlig treff som dette som ødelegger banekjøring for hvermannsen og øker fokuset på banekjøring fra forsikringsselskapene, og manglende utbetaling ved skader på bane fra dem.
SÃ¥ jeg stemmer nei til gatebil for registrerte biler, og heller ja til at skikkelig bygde banebiler uten skilt men med bur og lisens kan boltre seg der.
Det er mer enn nok andre mindre treff man kan få kjørt på, få mye mer kjøretid og under tryggere regi...