TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Priser pÃ¥ dekk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#39519  av 2000celica

angrykid skrev:Er det noen som har noe linker og div til diverse dekksjapper? jeg liker ikke å ringe rundt, er mer den typen som ser på web og shopper på web. :)
Denne forhandleren kan gi deg gode tilbud
Kjøpte selv Bridgestone S03 (215 x 45 x 17)for 1350,- pr stk.
Riktignok 2 år siden , men verd et forsøk.. 8)http://dekksentralen.no

#39565  av @lpher

2000celica skrev:
angrykid skrev:Er det noen som har noe linker og div til diverse dekksjapper? jeg liker ikke å ringe rundt, er mer den typen som ser på web og shopper på web. :)
Denne forhandleren kan gi deg gode tilbud
Kjøpte selv Bridgestone S03 (215 x 45 x 17)for 1350,- pr stk.
Riktignok 2 år siden , men verd et forsøk.. 8)http://dekksentralen.no
Thanx ...Notert... :)

@lpher

#41411  av @lpher

Da ser det ut til at det er Wheelie (i Trondheim) som er tingen for dekk og felg...ihvertfall om man har mulighet til å stikke innom for å få ett prisknuser-tilbud! ...slik som jeg gjorde! :D

I samma slengen så bør man ta en titt på en sort ST185 (GT4 CS) som står litt i bakgrunnen INNE i lokalet deres...den kommer nemlig til å vekke en del oppsikt når den blir ferdig...trust me on this!! :D

PS! Eieren av GT4'en har vært å snoket littegranne her inne...men hadde enda ikke registrert seg da jeg snakka med ham :)

@lpher

#41449  av chris

@lpher skrev:Da ser det ut til at det er Wheelie (i Trondheim) som er tingen for dekk og felg...
Har de døgnåpent de eller? :P Han med den godtover300hk-volvo940-stasjonsvogna var jo innom der underveis på streetmeet'en, og måtte ha nye dekk :D

#41977  av @lpher

chris skrev: Har de døgnåpent de eller? :P Han med den godtover300hk-volvo940-stasjonsvogna var jo innom der underveis på streetmeet'en, og måtte ha nye dekk :D
De var det i annledning Treffet så vidt jeg kan forstå :)

@lpher

#42007  av mr.veilsidewankel

alf. si ifra om du får ordnet med godpris på bakdekk da.
må ha nye 285/35/18 til Rx7èn snart. spinner så fælt når jeg kjører (rart det der)

kommer vel innom for en pris på stereo snart!

#42033  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev: alf. si ifra om du får ordnet med godpris på bakdekk da.
må ha nye 285/35/18 til Rx7èn snart. spinner så fælt når jeg kjører (rart det der)
Will do :D Men...285 på 9,5" felg? Kan bli litt drøyt det da? Det går nok..men det kan se litt merkelig ut da :D

mr.veilsidewankel skrev: kommer vel innom for en pris på stereo snart!
Cool :D

@lpher

#42047  av mr.veilsidewankel

Kan bli litt drøyt det da? Det går nok..men det kan se litt merkelig ut da
Har så mye power at jeg må ja mer grep :D
neida. kan være at dekkene er lit slitte og muligens gamle. synes de spinner litt for enkelt ivertfall. er litt småskummelt for en som har kjørt med 140hk i nesten 2 år(og framhjulstrekk :oops: )

#42079  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev: Har så mye power at jeg må ja mer grep :D
LOL :)
mr.veilsidewankel skrev: neida. kan være at dekkene er lit slitte og muligens gamle. synes de spinner litt for enkelt ivertfall.
Hmmm...kan være at det er en litt hard gummiblanding på dekkene da....eller at de rett og slett bare gamle? Slipper det når du tar løs på bar asfalt...eller slipper den lett i sving synes du?
mr.veilsidewankel skrev: er litt småskummelt for en som har kjørt med 140hk i nesten 2 år(og framhjulstrekk :oops: )
LOL...er ikke alene om det da :D celican min hadde 156hk og forhjulsdrift den også :)

@lpher

#42085  av mr.veilsidewankel

kan hende dekkene er litt gamle ja.
slipper i første gir ved kunn gassing og i 2 når turbo2 slår inn (tørr assfalt)
slipper i 1 2 3 når det er litt vått..
er skummel i svinger :twisted: Drifting!!!

Forresten. hvor mye Hk har du i Supraen?
0-100?

#42129  av cameleon

mr.veilsidewankel skrev:kan hende dekkene er litt gamle ja.

Forresten. hvor mye Hk har du i Supraen?
0-100?
Den har vel 330hk og gjør 0-100 på en rundt 5sec en plass vil jeg tro.

#42140  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev: kan hende dekkene er litt gamle ja.
Mye av årsaken kan nok ligge her ja... :)
mr.veilsidewankel skrev:
Det er normalt...med gamle eller slitte dekk...vil jeg tro :)
mr.veilsidewankel skrev:
DET er ihvertfall normatl :D
mr.veilsidewankel skrev:
Kjenner ikke til akkurat den dekktypen du har men...jeg tror nok det vil kjennes ut som en helt ny bil...når du skifter dekk neste gang :)
mr.veilsidewankel skrev: Forresten. hvor mye Hk har du i Supraen?
0-100?
Riktig som Cameleon sier...330hk og mellom 4,6 og 5,1 på 0-100kmt fabrikktall (utstyrsavhengig)....har ikke klokka den sjøl...enda :D

@lpher

#42192  av mr.veilsidewankel

Hmm 330hk på 1600kg og automat :)
får se om vi må ta oss et drag. hadde vært arti å se om jeg kan hamle opp med supraen. jeg har 0-100 på ca 4,3-4.8

det rare med dekkene er at de har et sykt grep i svinger og ved brems. kun når jeg er litt leken med gasspedalen at "problemet" :D oppstår.
er Yokohama Grandprix 275/35 dekk. tror ikke de er billige nei :D

Du hadde samme dim på dine felger? 9,5x18 bak og 8.5x18 fram?

#42245  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev: Hmm 330hk på 1600kg og automat :)
får se om vi må ta oss et drag. hadde vært arti å se om jeg kan hamle opp med supraen. jeg har 0-100 på ca 4,3-4.8
LOL...ja..kanskje det :)
mr.veilsidewankel skrev:
det rare med dekkene er at de har et sykt grep i svinger og ved brems. kun når jeg er litt leken med gasspedalen at "problemet" :D oppstår.
BEtter get used to it then :D
mr.veilsidewankel skrev:
er Yokohama Grandprix 275/35 dekk. tror ikke de er billige nei :D
Ikke laget for nordiske forhold eller da :D
mr.veilsidewankel skrev:
Du hadde samme dim på dine felger? 9,5x18 bak og 8.5x18 fram?
Nope...samma dim på dekka...har 8,5x18" og 10x18" jeg :)

@lpher

#42255  av mr.veilsidewankel

Nope...samma dim på dekka...har 8,5x18" og 10x18" jeg
Faan å må oppgradere til disse jeg da :D http://www.takakaira.com/asp/table.asp? ... NnikJlhoKj

de største. 10.5x18 :twisted:

Forresten hvem var de ungene (5-7Ã¥r) som satt inne i bilen din og rusa?
dine eller? sikkert kult å bli levert i barnehage/skole av pappa med supra. da har de et bra argument når (pappan min er sterkere enn pappan din) diskusjoner kommer opp. :D

du har forresten ikke tenkt å bytte potte?
synd at supraen høres ut som en vannkoker :P (not!!)
men seriøst du må bråke litt mer. ikke bare panser stereo.
har en 5"potte liggende som du kan få prøve.
What you sai?