og for dere som lurer så kan jeg si: ikke bruk esso "vacum" slanger og plast koblinger til wg under banekjøring  

btw. blinkskudd av trynet mitt! 
bilen funket "utmerket" de 10 rundene jeg kanskje fikk, så gikk det galt 
som nevnt over smeltet koblingene, som gjorde at det ikke ble luft til wg, som resulterte i 2.5 bar, som resulterte i mulig "slått" mellomstykke mellom turbo å wg.
SÅ kokte jeg. jeg er smååredd for at det er topp pakningen som kan ha gått, eller toppen er skjeiv?
men det er jo stål pakning. så det er vel toppen..
men jeg tror mest at det er en slange som har sprukket.
så planene på bilen er nå:
ny alu radiator med vifter.
turbo motorlokk med vifter
Vannkjølt ic
Så må jeg forske på eksos manifolden. heller mest mot ny 

Fjerne alt slags drit i motorrommet som ikke trenger å være der.
så kan jeg si at det falt godt i smak å kjøre fort i svingene kontra drifte. ivertfall med mr2 

hadde jeg hatt en volvo eller noe så hadde det vært motsatt sikkert.
prøvde meg i noen svinger, men det falt ikke helt i smak. mye pga dårlig sperre 
så nå har jeg en medium lang liste på forbedringer til sommern! 
og ikke minst, var en knall gøy helg! 
