[*]
Da har jeg i helga oppfylt en drøm jeg har hatt de siste 3-4 årene
Har investert i en 1993mod. GUL Mk2 Mr2
Ombygd fra gti til 2.gen turbo, men ikke godkjent.
Henta bilen i Hønefoss å kjørte hjem til vesterålen, (med et pitstopp i trondheim) laaaang men gøy tur, å bilen funket helt utmerket.
Teknisk så er det ingenting å sette fingeren på, understell, gir, motor å alt funket perfekt.
Bilen har rulla 195 nå, usikker på hvor mye motoren har rulla.
Motoren er også holdt helt dønn orginal. Eneste som er gjort er Apexi Avc-R boost controller.
Fulgte med ny orginal fanger med 92+ leppa, men den hadde jeg ikke plass til så den står hos onkel på Jessheim, sammen med sommerdekkene
Skal legge ut bilder senere når jeg kommer hjem fra jobb
Å til slutt vil jeg si, fy faen for en gøy bil å kjøre

Da har jeg i helga oppfylt en drøm jeg har hatt de siste 3-4 årene

Har investert i en 1993mod. GUL Mk2 Mr2

Ombygd fra gti til 2.gen turbo, men ikke godkjent.
Henta bilen i Hønefoss å kjørte hjem til vesterålen, (med et pitstopp i trondheim) laaaang men gøy tur, å bilen funket helt utmerket.
Teknisk så er det ingenting å sette fingeren på, understell, gir, motor å alt funket perfekt.
Bilen har rulla 195 nå, usikker på hvor mye motoren har rulla.
Motoren er også holdt helt dønn orginal. Eneste som er gjort er Apexi Avc-R boost controller.
Fulgte med ny orginal fanger med 92+ leppa, men den hadde jeg ikke plass til så den står hos onkel på Jessheim, sammen med sommerdekkene

Skal legge ut bilder senere når jeg kommer hjem fra jobb

Å til slutt vil jeg si, fy faen for en gøy bil å kjøre

Sist redigert av 3rlend den 03 nov 2016 03:39, redigert 28 ganger totalt.

93' Mr2 Medium Stor Turbo

men om jeg skal bestille til begge sidene? venstre var det ingenting i veien med.
 men om jeg skal bestille til begge sidene? venstre var det ingenting i veien med.

Tror jeg hadde blitt meget skuffet om jeg kjøpte en NA, som var planen først
 Tror jeg hadde blitt meget skuffet om jeg kjøpte en NA, som var planen først 

Var alt annet en den gamle volvoen å skru på
 Var alt annet en den gamle volvoen å skru på