TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRA KJØP eller katta i sekken ? MK2

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3790  av erling

Jeg kjøpte min med en liten frontskade for 90 000 for 2+år siden. KM da var ca 170 000. Måtte bytte ene ytterskjermen bare. Var en liten sprekk i støtfangeren som lakkverkstedet fiksa strøkent. Utover det var og bilen veldig bra, det var et veldig bra kjøp. Husk at biler er svært forskjellig "slitt", jeg var å kikka på en i Sandnes før jeg handlet, den var gått 90 000 km og prisen var 135 000,- Min er nå gått 200 000 km og den er ikke i nærheten så slitt som den i Sandnes var. Selgeren (i Sandnes) sa forøvrig at han hadde leita etter MR2 i et halvt år, og nå hadde han endelig funnet et bra exemplar...

Ikke tenk formye på km, bilen kan være bra fordet. En liten skade går jo oxo greit å fikse, men jeg ville gjerne forsikret meg om at ikke understell o.l. er skjeivt, da er det litt mer tvilsomt. Trenger ikke nødvendigvis være mistenkelig at en skadet bil er veldig billig heller, som jeg har forstått er det ikke veldig enkelt å få igjen det en skada sportsbil er verd.

Skinnseter er jo en smaksak, jeg for min del hadde ikke kjøpt uten.