TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forslag til navn og domene

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3659  av Goose

ts-ogn høres ok ut. :)

#3661  av CelicaTurbo

tenker det blir ts-ogn ja, og som Henning sier er det mulig å registrere flere domener så klart men det er vel også som han sier at vi bør være litt forsiktig med å bruke "toyotasport" uten lov fra Toyota selv, særlig med tanke på at de nå har begynt med Formel 1 og skal begynne med WRC rally igjen..

#3663  av Bjørn E

Gir min støtte til siste innlegg, syntes det ble litt kryptisk med http://www.ts-ogn.org. Og bruk gjerne en overføring fra http://www.toyotasport.no, er litt lettere å forklare den adressen til folk man møter :wink:

#3664  av Bjørn E

Ops, Kristian kom meg i forkjøpet der... Ville støtte Henning sine synspunkter.

#3665  av Goose

høøy!
Skal toyota i rally igjen?
hm... er det noen nyheter jeg har oversett? :oops:

#3668  av CelicaTurbo

slik jeg har sett på et par nyhetssider er at de har bygget seg en prototype (eller flere?) basert på Corolla karosseri og GT4 drivverk (sikkert mer moderne enn gamle GT4'ens drivverk så klart). Slik jeg har forstått det vurderer de å være med i 2003 sessongen som en prøve men har ikke hørt noe endelig der.

De har jo vært ute av rally siden den fadesen med restriktorplaten som førte til diskvalifisering i 95-96? Noen oppdaget at restriktorplaten var montert slik at den villy flytte på seg ved høy luftgjennomstrømning og "muligens" åpne for mer luft. Slik jeg har hørt det ihvertfall..

#3669  av Goose

Hele Corolla WRC var jo egentlig fiasko.
Husker Carlos tidene med Celica'n.
Det var team det.
Sjønner ikke hvorfor dem vil ikke bygge en WRC ut av celica.
Subaru klarer det med imprezan.
Dem skal ha sikkert minst mulig bil, men men. vi får se. Jeg har altid hatt troen på toyota og kommer til å støtte dem i F1 og WRC.

#3679  av CelicaTurbo

Celicaen herjet jo i konkuransene men de gav vel litt opp etter den restriktorfadesen kanskje? Nye Corolla er jo litt lengre enn forrige modell da men jeg tror nok at det har sine fordeler, det er jo Peugeot som leder de fleste løp nå da og det er jo en rimelig kort bil.

#3680  av Goose

Tiden komemr til å vise oss hva som skjer.
Jeg håper at dem kan begynne å konkurere om første plass med nye WRC, når den tiden kommer.
Håper at dem får en sikkelig fører også.
Som Marco Martin (som har en fin kariere foaran seg)eller noen lignenede...

En annen ting. Skal du lage designet selv eller skal WD tar seg av dette?

#3729  av CelicaTurbo

jeg tenkte å sette opp noen skisser ment har ikke fått gjort noe med det de siste dagene av varierende grunner.. har konsentrert meg mest om å få opp servermaskinen men har problemer med at den cræsjer mens redhat installasjonen scanner harddisken, men jeg lastet ned IBM's scandisk verktøy og kjørte den grundigste scanningen 4 ganger uten noen problemer så jeg satser på at disken er ok allikevel og installerer redhat uten å be den om å scanne disken.. iogmed at det er en server er det kjekt om disken ikke kræsjer liksom :)

#3743  av Goose

Jeg hjelper gjenrne med siden.
Bare å skissere og sende meil så .... :wink:

#3771  av CelicaTurbo

jepp jepp, tar fort litt tid dette når det er fritid som brukes :?