TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Sport Car Club

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3647  av Goose

Hei.
Finnes det en Toyota sport car klubb eller Toyota celica club eller noe lig..?

Hvis ikke:
Noen som har vært inn på tanken å starte en?
http://www.toyota-sport.no hadde ikkevært dumt domene det... :D

Kom med synspunkter og ideer. osv...

#3649  av CelicaTurbo

Vel jeg ønsker ikke å gjøre dette til en klubb pga at jeg ikke ønsker ansvaret og tiden som dette medfører, men det betyr ikke at ikke noen av dere kan gjøre dette om dere ønsker. Altså at disse sidene går over til å bli klubbsider for en klubb med et styre. Så er det noen som føler kallet og ikke føler at det blir for mye ansvar? Skal det gjøres skal det også gjøres skikkelig.

Om dette er snakk om å starte en separat klubb utenfor disse sidene så vil jeg så klart ikke oppfordre til dette siden det da blir en direkte konkurent for forum, jeg tror rett og slett at det ikke er marked nok til to slike Toyota forum i Norge. Jeg ønsker heller ingen diskusjon om en ny alternativ klubb her på dette forumet, er jo på en måte et slags mytteri eller? :)

men som sagt: ønsker noen å drifte klubb på grunnlag av dette forumet så synes jeg det hadde vært positivt :)

Men, slik jeg ser det nå fungerer MR2-OGN som en gratis klubb for alle personer med interesse. Om det skal etableres en faktisk klubb så må det dermed følge med "ekstratjenester" som gjør et betalt medlemsskap verdt det.

#3650  av CelicaTurbo

forresten skal navnet inneholde OGN (Owners Group Norway) siden vi er tilknyttet en søsterside 200sx-ogn, samt at dette åpner muligheten for flere søstersider med et tettere samarbeid.

#3651  av Goose

Nå har du misforstått!
Jeg reter ikke kritikken mot deg og forum.

Jeg beklager å ha fornermet deg!

La oss glemme hele greia! OK?
MR2 OGN er den beste toyota forum jeg har vært med på og den kommer jeg til å ambefalle..

Kanskje vi kan organisere en liten treff eller noe?

Sorry en gang til! Ingenting jeg skrevet skulle ha meningen å forneme deg og din bra side.
Martin

#3655  av CelicaTurbo

som jeg har skrevet i PM så synes jeg posten er helt greit. Jeg synes det hadde vært interessant om noen var villig og hadde interessen for å fullføre noe slikt, men når spørsmålet først kommer opp på forumet vil jeg gjerne sette litt klare grenser for MR2-OGN for dette så klart, ikke pga at jeg ønsker å kontrollere men for å unngå at all den jobb jeg har gjort forsvinner inn i en ny klubb som ikke er knyttet til MR2-OGN. Rett og slett det jeg kallte "mytteri" ovenfor, ikke bokstavlig ment så klart :)