Vel jeg ønsker ikke å gjøre dette til en klubb pga at jeg ikke ønsker ansvaret og tiden som dette medfører, men det betyr ikke at ikke noen av dere kan gjøre dette om dere ønsker. Altså at disse sidene går over til å bli klubbsider for en klubb med et styre. Så er det noen som føler kallet og ikke føler at det blir for mye ansvar? Skal det gjøres skal det også gjøres skikkelig.
Om dette er snakk om å starte en separat klubb utenfor disse sidene så vil jeg så klart ikke oppfordre til dette siden det da blir en direkte konkurent for forum, jeg tror rett og slett at det ikke er marked nok til to slike Toyota forum i Norge. Jeg ønsker heller ingen diskusjon om en ny alternativ klubb her på dette forumet, er jo på en måte et slags mytteri eller?
men som sagt: ønsker noen å drifte klubb på grunnlag av dette forumet så synes jeg det hadde vært positivt
Men, slik jeg ser det nå fungerer MR2-OGN som en gratis klubb for alle personer med interesse. Om det skal etableres en faktisk klubb så må det dermed følge med "ekstratjenester" som gjør et betalt medlemsskap verdt det.