Men jeg var veldig heldig med uhellet faktisk!
Kom kjørende mot et lyskryss høvelig tett oppi rompa på en audi som lå foran. Det ble gult lys og audien akselererer opp for å kjøre igjennom og jeg følger på (vi hadde kanskje max 20 km/t før krysset). Men; en annen bil fra andre siden kjører også på gult (over og mot der vi kom fra) og da audien oppdager dette (vi begge skulle krysse kjørebanen å kjøre mot venstre) bråbremser han på bar asfalt akkurat i inngangen til krysset. Jeg står på bremsa men det var litt rimaktig/ispartier akkurat der jeg bremsa så jeg knalla fronten midt i tilhengerfestet på audien
Hadde kanskje 5km/t i støtøyeblikket. Vi stopper rett over krysset og ser at han ikke hadde en skramme, mens mitt skilt/skiltramme og fangeren har en fin liten kuleformet bungel rett bak der skiltet står og det vises at det er litt deformert over skiltfestet. Jeg var innom et karosseriverksted og han sa at hvis det skulle gjøres ordentlig (ta av fanger/rette ut/lakkere) ville det komme på ca 5000 kr) men han sa at det mest økonomiske og egentli minst like bra var å skru inn en liten skru akkurat i bungelen, varme opp med en hårføner (siden det bare er plast foran der) og dra ut, og presse inn/glatte ut til det så sånn høvelig ut, så kaste kaldvann over det hele. Så skal prøve på det i kveld! kan poste før/etter pics også... 
Har forresten allerede bestilt meg nye skilt og nytt skiltfeste foran. Blir nok høvelig bra til slutt håper jeg, og heldigvis var det rett i skiltet! slik at det egentlig ikke er så nøye hvordan det blir seende ut
Kom kjørende mot et lyskryss høvelig tett oppi rompa på en audi som lå foran. Det ble gult lys og audien akselererer opp for å kjøre igjennom og jeg følger på (vi hadde kanskje max 20 km/t før krysset). Men; en annen bil fra andre siden kjører også på gult (over og mot der vi kom fra) og da audien oppdager dette (vi begge skulle krysse kjørebanen å kjøre mot venstre) bråbremser han på bar asfalt akkurat i inngangen til krysset. Jeg står på bremsa men det var litt rimaktig/ispartier akkurat der jeg bremsa så jeg knalla fronten midt i tilhengerfestet på audien

Har forresten allerede bestilt meg nye skilt og nytt skiltfeste foran. Blir nok høvelig bra til slutt håper jeg, og heldigvis var det rett i skiltet! slik at det egentlig ikke er så nøye hvordan det blir seende ut