Og enda vil de sette fartsgrensene lenger ned.. slik at det blir enda flere som drikker kaffi, barberer seg\sminker seg, leser avisen, og gjør siste rest med hjemme lekser mens de kjører bil... har sett nok av de som leser avisa mens de kjører til jobb i vert fall...
Det positive(dersom det kan kalles det) er at politiet har gått ut og sagt at de er oppmerksom på sinker i trafikken og de farlige situasjoner det fremkaller, de har også sagt at de kommer til å stoppe slike bilister og gi de en advarsel.. når det de egentlig trenger er en skikkelig opplæring i trafikken, holde jevn fart og slikt..
De klager jo selfølgelig over hvor dårlige ungdommene er til å kjøre bil, og hva gjør de med det. Jo setter opp prisen på kjøretimer, virkelig for å tvinge ungdommen til å ta ferre timer. og selfølgelig, stoppe flere ungdommer som kjører 5 for fort, enn gamle menn med hatt som kjører 20 for seint..
Er det ikke snart på tide med en stor aksjon mot politikernes korstog mot bilister? syns det er ekstremt slappt av nordmenn og bare sitte der og klage over hvor dårlig vi har det, men ikke en kjeft som tør å gjøre noe med det! Den eneste bilorganisasjonen som jeg hvet om som står på for å forandre bilavgifter og forhold rundt biler er amcar, hvor jeg faktisk stolt kan si at jeg er medlem, ikke nødvendigvis fordi jeg digger amerikanske biler, men det de står for i bilpolitikken.
mvh
Amund