Blir man for glad i noe eller noen og kjærligheten for det eller den persoen plutselig havner i grus, så kan livet virke som jordas undergang. Jeg opplevde den følsen i dag. Jeg kjørte på omkjøringsveien her i trodheim rundt klokken to og bilen min fikk vannplaning. Hele bakenden på bilen snurret rundt og traff autovernet. Dette er en av de få gangene jeg virkelig har overholdt fartsgresen på den veien og akkurat da skulle selfølgelig ulykken være der. Hele bakenden på bilen min ble totalvrak. På verkstedet sa de at hvis det var fronten på bilen så hadde jeg muligens vært død. De tvilte sterkt på at det var mulig å rette opp skaden. Jeg vil få en tilsvarende bil når papiree er i orden. Dere vet....når det er gått gjennom mølla.
Jeg kan med hånda på hjertet si at dette er det verste jeg oen gang har opplevd. Og for å være helt ærlig så skremte det kræsjet der vettet av meg.
Jeg vil som sagt få meg en mr2 om ikke lenge. enten om det er den samme hvis de klarer å fikse den, eller en tilsvarede. Ellers så kjøper jeg meg en ny.
Om jeg kommer på veien igjen etter jeg har muligheten til å sette nøkkelen i tenninga er en annen sak. Det kommer nok etter hvert, men per i dag så er jeg litt nervøs. Men ting kommer etter hvert. Tar dag for dag nå. Og jeg skal legge nye bilder av blien min på nettet (evt den nye hvis det går den veien).
SÃ¥ jeg sier farvel til veiene for denne gang, men er det er ikke siste gang jeg ser den
Jeg kan med hånda på hjertet si at dette er det verste jeg oen gang har opplevd. Og for å være helt ærlig så skremte det kræsjet der vettet av meg.
Jeg vil som sagt få meg en mr2 om ikke lenge. enten om det er den samme hvis de klarer å fikse den, eller en tilsvarede. Ellers så kjøper jeg meg en ny.
Om jeg kommer på veien igjen etter jeg har muligheten til å sette nøkkelen i tenninga er en annen sak. Det kommer nok etter hvert, men per i dag så er jeg litt nervøs. Men ting kommer etter hvert. Tar dag for dag nå. Og jeg skal legge nye bilder av blien min på nettet (evt den nye hvis det går den veien).
SÃ¥ jeg sier farvel til veiene for denne gang, men er det er ikke siste gang jeg ser den

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo