TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Yoohoo! Hva mer kan jeg si?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#3188  av CelicaTurbo

hm, chat har vært oppe tidligere og jeg har bestemt meg: Det blir ikke chat på disse sidene av en enkelt grunn: Vi har nå over 3000 poster med spørsmål, svar og preik som hvem som helst kan søke gjennom og finne svar på det de lurer på. Det er rett og slett en kunnskapsdatabase som kan være utrolig nyttig. Chat er desverre ikke på samme måten.. spørsmål som svares der er glemt og ulagret så det gir ikke samme kunnskapsverdien rett og slett. En chat kan være enkelt pga at folk kan få svar kjapt men det senker verdien i forumet ellers og derfor ønsker jeg ikke chat.

Jeg håper dere forstår det da :) og det er ingenting som hindrer dere i å bruke ICQ eller til og med vanlig telefon da :)

#3192  av jumbo

Meget gode argumenter Kristian. Oppropet mitt var vel egentlig mest humoristiksk ment der og da... Jeg synes maskingevær-postingen jeg og Christian hadde var litt komisk :)

#3217  av CelicaTurbo

hehe, joda jeg så den postingen deres ja.. men siden forslaget har vært oppe før vil jeg stadfeste grunnlaget for "avslaget" for å si det slik :)

men, med neste versjon forum tenkte jeg å legge til muligheten for å legge vedlegg med poster (trenger ikke oppgi link) samt et galleri som er tilgjengelig for alle hvor alle kan legge inn bilder som de liker for felles forlystelse :) og kanskje noe annet dilldall om jeg finner noe nyttig.

#3235  av jumbo

Høres bra ut!