TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Yoohoo! Hva mer kan jeg si?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #3106  av jumbo

Da var en av mine største hindringer for en seriøs motoroppgradering av veien! Fikk klarsignal fra en god venn (som tilfeldigvis er mekaniker) i dag, som lover meg både hjelp og plass! Regner med at selve motorutskiftningen er unnagjort på en helg dersom vi starter på fredag og står på gjennom helga...

Da er det vel bare å begynne og kikke seg om etter den GTE'en som skal havne i nettopp MIN MR2 :twisted: :twisted: :twisted:

#3115  av CelicaTurbo

hehe, du trenger ikke å kike etter pengene som skal betale for motoren først da? De fleste av oss må slikt :)

#3120  av Christian

Lykke til da :D .
Selv om jeg tror den helga vil gå styggfort...

#3126  av jumbo

Penger penger penger... ALLTID dette maset om penger :) :)

Tror nok jeg skal fikse det, om nødvendig med lån... Det er jo snakk om et totalt budsjett på omkring 50k, og det får jeg helt sikkert puttet rett inn i det eksisterende lånet mitt. At jeg generelt må begynne å snu litt på kronene, DET er en annen sak :)

Om helga går fort? Det gjør den sikkert. Men jeg har kompetente folk til å hjelpe meg (blir vel heller jeg som står å ser på, og de som gjør mesteparten). Dersom vi bruker tida godt og slipper de verste showstopperne går det nok greit. Dersom ikke er ikke det noen krise heller.

Første hindring nå er å få fatt i motor, drivverk, ++

Jeg har lest gjennom tonnevis med gamle innlegg og sitter igjen med at Fensport ikke er noe å satse på... Hva med dere som har handlet med/vært i kontakt med danske firma? Er dere fornøyd?

Regner med at første steg på stigen er å kontakte firmaer som er aktuelle, og melde min interesse. Så får vi se hva som skjer... Det er jo ingen brennhast heller, men dersom jeg skulle komme over en motor, hadde det jo vært moro å fått alt klart til våren da :)

#3131  av CelicaTurbo

vel, lykke til da og en motor skulle ikke være helt umulig å finne :)

#3144  av Christian

Personlig er jeg veldig fornøyd med Egon.
Vi starta motoren og gikk relativt nøye over den før jeg bestemte meg, var ikke no problem det.

#3148  av jumbo

Det er godt å høre. Da kan jeg nok være rimelig trygg på at han er seriøs med det han driver med. Et dårlig eksemplar kan man vel alltid komme over, uansett forhandler, så en grundig sjekk er vel et must uansett...

#3149  av Christian

Det er nok dessverre slik ja..

#3151  av jumbo

Kristian!!!! Vi vil ha CHAT!!!! :P :P :P

#3156  av Christian

Det hadde vært enklere ja :D

#3158  av erling

Kan ikke dere fjortisser bruke msn da?? Bilde
Bilde

#3161  av jumbo

Du VET hva m-en i MSN står for? DET er grunnen til at jeg ikke rører svineriet :)

#3166  av erling

Hmm, er det et lurespørsmål? :lol: Greit med litt aktivitet her på forumet oxo da.

#3167  av jumbo

Nei, ikke no lurespørsmål her i gården, nei! :)

Grunnen til at jeg etterlyste chat, var helt enkelt at jeg og Christian hadde en rimelig heftig sekvens med mitraliøseposting tidligere i kveld :)

#3179  av Erlend

Forum er fett :D