TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• plakater

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31951  av Tommy

hello, er det noen her inne som veit hvor jeg kan få tak i plakater av mr2?
stor plakater som jeg kan ha i stua mi!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#31954  av MR2turbo

hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørring ;)

#31964  av jumbo

Godt forslag Markus! :)

#31985  av Goose

Kameramitt tar bilder i A3 format, så jeg kan ta bilder i Arendal og levere til A2 plotring etter på :)

#31992  av jumbo

Yummy!
 #31998  av cameleon

Tommy skrev:hello, er det noen her inne som veit hvor jeg kan få tak i plakater av mr2?
stor plakater som jeg kan ha i stua mi!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Skal du ha stor MK2 plakat så ta å kjøp siste REDLINE Magazine. Der er det en plakat på 1m.70 el noe som det er bilde av den grøne mk2'en som var postet her inne not too long ago.

#32000  av sindrejl

MR2turbo skrev:hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørring ;)
hva med bilde av DIN bil? ;)

#32259  av Tommy

MR2turbo skrev:hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørring ;)
for å si det sånn, jeg skal IKKE ha noe bilde av min mr2, med vinterfelger!!!(185\60-15)
må nok heller vente til sommern da, dessuten må jeg nok inrømme at et stoort bilde av en nesten orginal mr2, med falmet rødlakk kan bli en smule trist på veggen.......

#32274  av MR2turbo

Tommy skrev:
for å si det sånn, jeg skal IKKE ha noe bilde av min mr2, med vinterfelger!!!(185\60-15)
må nok heller vente til sommern da, dessuten må jeg nok inrømme at et stoort bilde av en nesten orginal mr2, med falmet rødlakk kan bli en smule trist på veggen.......
Ah oki.. kjenner ikke bilen din ;)
sindrejl skrev:
hva med bilde av DIN bil? ;)
Har a4 bilde av min bil rett ved pc'n jeg ;)

#32290  av cameleon

MR2turbo skrev:Har a4 bilde av min bil rett ved pc'n jeg ;)
Har bilde av bilen din som skrivebordsbakgrunn jeg :roll:

#32291  av sindrejl

Kim har en liten fetish på deg Markus ;)

#32293  av cameleon

sindrejl skrev:Kim har en liten fetish på deg Markus ;)
Er ikke bare meg på forumet som har evnen til å vri en hver samtale ned i skrittet :mrgreen:

#32302  av chris

Bilde

#32333  av cameleon

chris skrev:
Bilde
ROTFLMAO :lol: :lol: :lol:

#32401  av MR2turbo

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hjeeeelp!