Tommy skrev:hello, er det noen her inne som veit hvor jeg kan få tak i plakater av mr2?Skal du ha stor MK2 plakat så ta å kjøp siste REDLINE Magazine. Der er det en plakat på 1m.70 el noe som det er bilde av den grøne mk2'en som var postet her inne not too long ago.
stor plakater som jeg kan ha i stua mi!!![]()
![]()
![]()
![]()
MR2turbo skrev:hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørringhva med bilde av DIN bil?
MR2turbo skrev:hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørringfor å si det sånn, jeg skal IKKE ha noe bilde av min mr2, med vinterfelger!!!(185\60-15)
Tommy skrev:Ah oki.. kjenner ikke bilen dinMR2turbo skrev:hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørringfor å si det sånn, jeg skal IKKE ha noe bilde av min mr2, med vinterfelger!!!(185\60-15)
må nok heller vente til sommern da, dessuten må jeg nok inrømme at et stoort bilde av en nesten orginal mr2, med falmet rødlakk kan bli en smule trist på veggen.......
sindrejl skrev:Har a4 bilde av min bil rett ved pc'n jegMR2turbo skrev:hva med å ta et knall bilde av bilen din og levere det til forstørringhva med bilde av DIN bil?
sindrejl skrev:Kim har en liten fetish på deg Markus