TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gal mann

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #32006  av Amund

Lå å krusa fint gjennom arna-nipa tunellen da det kom en bil opp i ræva på meg. ikke uvanlig, men jeg lå i godt og vel 80, (med hiace'n). greit nok. tok igjen en annen bil som kjørte i 60, og lå etter den til rundkjøringa rett etter tunellen, fremdeles med en bil på støtfangeren. det viste seg da selfølgelig at alle tre skulle til venstre, og bilen som lå foran meg hadde det ikke travelt med å komme seg opp i fart, så det gikk tregt. Han som lå bak meg, la seg enda litt nermere, vil vel anta rundt halvmeteren fra støtfangeren. blinka som besatt med 6(!) tusenmetre og fløyta som en galning. Det var da jeg så at det var en hi-lux. Så på den eneste plassen hvor det faktisk er dårlig sikt, la han seg ut og kjørte forbi. jeg girte ned et par hakk, (fremdeles med hiace'n), og la meg på hjul. og utifra hvor fort jeg tok innpå han, må han ha hatt verdens tregeste 2.4treig.. greide vel p komme opp i tja, 80+, og tok snart igjen andre biler. hvor han gjentok prosedyren fra sist: Halvmeteren fra støtfangeren og tuta og blinka som besatt! jeg gadd ikke mere, og han gjentok dette på hele(!) køen og forsvant fra meg rett før haukeland. hvor jeg foresten så deg kristian, hvorfor sto du på det bussstoppet?

noen mening med dette? jeg håpte lenge på at det var kontroll, for slike som han fortjener erlig talt å bli tatt. er noe av det verste jeg har sett av galmannsfakter på lang tid. La foresten også merke til de rosa(!) terningene som hang i front ruta, og sneipen i munnviken.. Er det merkelig at politiet vill oss ungdommer til verks? Når det er noen få som ødelegger for oss andre?

hvor ender denne ferden?

#32007  av Erlend

Haha, må bare si at topic på denne tråden passer veldig bra :)
Definitivt en gal mann som vi har med å gjøre. Problemet er at slike ikke blir fanget opp av noe system fordi de er for "normale" til å ha et liv, dvs jobbe, betale skatt, handle osv. Men når de kommer til bilkjøring og andre saker som krever en del sosiale ferdigheter (bilkjøring er en sosial greie!), så ser vi hvem de er med en gang :)
En ting er å kjøre litt villmann nå og da, en annen ting er å ødelegge for resten av trafikken...

Håper han får seg en real lærepenge en gang.

#32013  av CelicaTurbo

stemmer jeg stod på et busstopp på Haukeland en liten tid ja :) Stod der vel 5 min mens en kompis stresset med å få et gps-program som han skulle vise meg til å funke :) Programmet fungerte flott det, men han fikk ikke lyd på maskinen og dermed ingen stemme-guide fra programmet, og det var jo DET han syntes var tøfft så klart :roll:

#32020  av sindrejl

Når man har sånne bak seg får man veeeeldig lyst til å hive seg på bremsen så må tosken betale ;)

bruker faktisk å ringe purken for sånne jeg.. takler dem ikke, hvertfall ikke om dem fløyter.. ååh blir så suuuuur

#32027  av jumbo

HÃ¥ndbrekket er din venn.... null bremselys :twisted:

#32038  av tbergstad

kanskje det var en stakkar på vei til sykehus med fødende kone e.l?
Det er da ingen som kjører slik uten å ha en grunn til det?..

#32041  av Goose

å jo, det finnes mange individer som tror det er kult å kjøre slik,
Du må gjøre som sønn til stefaren min, da han hadde en Ford Econoline,
Var en som kjørte slik, resultetet var et han tråkka på bremsen.

Det som skjedde var at han fikk en liten ripe på fangeren sin og bilen bak fra en vrak...

#32049  av Amund

tbergstad skrev:kanskje det var en stakkar på vei til sykehus med fødende kone e.l?
Det er da ingen som kjører slik uten å ha en grunn til det?..
Han her var garantert ikke på vei til sykehuset for å føde.. tråkka hardt på bremsa hardt en gang, men han redda seg i siste liten... :evil:

#32083  av hobnob

brems og tåkelys.. da roer han seg, det blir rødt det!