Lå å krusa fint gjennom arna-nipa tunellen da det kom en bil opp i ræva på meg. ikke uvanlig, men jeg lå i godt og vel 80, (med hiace'n). greit nok. tok igjen en annen bil som kjørte i 60, og lå etter den til rundkjøringa rett etter tunellen, fremdeles med en bil på støtfangeren. det viste seg da selfølgelig at alle tre skulle til venstre, og bilen som lå foran meg hadde det ikke travelt med å komme seg opp i fart, så det gikk tregt. Han som lå bak meg, la seg enda litt nermere, vil vel anta rundt halvmeteren fra støtfangeren. blinka som besatt med 6(!) tusenmetre og fløyta som en galning. Det var da jeg så at det var en hi-lux. Så på den eneste plassen hvor det faktisk er dårlig sikt, la han seg ut og kjørte forbi. jeg girte ned et par hakk, (fremdeles med hiace'n), og la meg på hjul. og utifra hvor fort jeg tok innpå han, må han ha hatt verdens tregeste 2.4treig.. greide vel p komme opp i tja, 80+, og tok snart igjen andre biler. hvor han gjentok prosedyren fra sist: Halvmeteren fra støtfangeren og tuta og blinka som besatt! jeg gadd ikke mere, og han gjentok dette på hele(!) køen og forsvant fra meg rett før haukeland. hvor jeg foresten så deg kristian, hvorfor sto du på det bussstoppet?
noen mening med dette? jeg håpte lenge på at det var kontroll, for slike som han fortjener erlig talt å bli tatt. er noe av det verste jeg har sett av galmannsfakter på lang tid. La foresten også merke til de rosa(!) terningene som hang i front ruta, og sneipen i munnviken.. Er det merkelig at politiet vill oss ungdommer til verks? Når det er noen få som ødelegger for oss andre?
hvor ender denne ferden?
noen mening med dette? jeg håpte lenge på at det var kontroll, for slike som han fortjener erlig talt å bli tatt. er noe av det verste jeg har sett av galmannsfakter på lang tid. La foresten også merke til de rosa(!) terningene som hang i front ruta, og sneipen i munnviken.. Er det merkelig at politiet vill oss ungdommer til verks? Når det er noen få som ødelegger for oss andre?
hvor ender denne ferden?
MR2 MK1b - Legenden