[quot[/img]e="VIGGO"]
ArildM skrev:Sant nok det, men samtidig viser det vel hvor begrenset det er. En effektøkning på 15% vil tilsvare 143,75hk som er det maksimalt tilatte en kan få godkjent en Mr2 Mk1 med, selv om det går rykter om at det finnes 1 norsk bil med 4AGZE godkjent.
Særlig oss japsefolk er vel fucked når det gjelder tuning, Tysk og Amerikansk har det en del lettere enn oss såvidt jeg har forstått.
Hei,
Kan bekrefte at det finnes 1 norsk MR2 Mk1 med godkjent 4AGZE 160 hk versjon motor, har selv sett vognkortet med stempel at motorbytte og bremser er godkjent ombygget, var Ramstad Bil på Mysen som gjorde jobben da de enda hadde "TRD avdelingen".
Han som eide bilen da dette ble gjort heter Thomas Hoff som er en kamerat av meg. Han solgte bilen til broren før en "voksen" kar kjøpte den.
Tror han som kjøpte den sist bodde rundt Drammens-området, dette begynner å bli noen år siden. Bilen er en hvit 1986 mod. var temmelig strøken da den ble solgt sist gang, så å si 100% rustfri. Eneste jeg husker av reg.nr. var at det begynte på S men om det var P eller noe annet kommer jeg ikke på i farten.[/quote]
Det er jeg som eier den bilen i dag

Anger ikke et sekund på at jeg kjøpte den, fant ut i ettertid at den var så spesiell som den er, hehe.
Helt rett, reg nummer begynner med SP92XXX

Den er helt strøken og helt rustfri den dag i dag

står i vognkort at motor og bremser er godkjent til og med felgene er godtkjent i vognkortet