TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selger trolig bilen..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#28399  av TomG

den største bakdelen med en integra er nå allikevel feil hjuls driv.....er litt kvast vanskeleg å modulere gass pådraget for å få rompa ut med framjuls drift da....blir litt mye "push"

#28401  av sindrejl

jumbo skrev:Skulla bare mangler om en MR2 ikks skulle tukte en sur Nissan vel? :P
Gjelder vel toyota generellt det ;)
TomG skrev:den største bakdelen med en integra er nå allikevel feil hjuls driv.....er litt kvast vanskeleg å modulere gass pådraget for å få rompa ut med framjuls drift da....blir litt mye "push"
Feilhjulsdrift funker fett det.. bakdelen er jo som du sier "understeer understeer understeer" :D
Får ikke til å holde drift med ff uansett metode though.. kan liksom ikke kontrollere og få noe annet enn mindre drift om man bruker gassen :?
 #29062  av venague

@lpher skrev: Hmmm....tror jeg må ta en prat med venague om en prøvetur...så jeg får finne ut hvorfor så mange skryter denne lille forhjulstrekkeren opp i skyene ;-)

Kjører fra 911? Det kan da vel alle gjøre vel? :mrgreen:

@lpher
Kan vel alltids ordne en prøvetur dersom jeg får prøve supraen :]

Det beste med ITR synes jeg nesten er VTEC brølet. Jeg gliser så sinnsykt hver gang jeg hører det. Dama liker det ikke noe videre dog. Hun hyler og skriker og tror bilen skal eksplodere :p

Gleder meg uansett til våren. Kjører på "tyske" vinterdekk og må kjøre som ei gammal bestemor i svingene når det er glatt. Kjedelig!

#29064  av chris

sindrejl skrev: Feilhjulsdrift funker fett det..
Joda.. helt til man begynner å få litt krefter som skal ned på moder jord. Da funker det ikke så fett lenger.. ;)
 #29087  av @lpher

venague skrev: Kan vel alltids ordne en prøvetur dersom jeg får prøve supraen :] !
Vi må da få til en liten tur til sommern vel? ;-)
venague skrev: Det beste med ITR synes jeg nesten er VTEC brølet. Jeg gliser så sinnsykt hver gang jeg hører det. Dama liker det ikke noe videre dog. Hun hyler og skriker og tror bilen skal eksplodere :p
LOL ;-) ...høres ut som madammen min og hennes forhold til 2 plystrende turbo'er det! LOL ;-)
venague skrev: Gleder meg uansett til våren. Kjører på "tyske" vinterdekk og må kjøre som ei gammal bestemor i svingene når det er glatt. Kjedelig!
Ja, jeg så du kom smygende på vei i retning City Syd istad ja ;-)
Planer om å skifte til ordentlige vinterdekk da?

@lpher

#29102  av funkes

@lpher skrev:What IS the world coming to?! ....first Funkes og nå du? ;-)
@lpher
Hehe.. ;)

ITR er jo en kul bil det, absolutt.
Og overraskende billige biler også.
Utenom det har jeg ikke noe å si om den bilen, for jeg vet ikke en dritt om den :)
Og det med vtec lyden er jeg enig i....den er ekstrem!
En kamerat har en Civic rallycross bil med S2000 motor. og når den drar på rundt 10 000 rpm så er det heeelt sykt.

Kanskje den tar noen 911'er på ringen ja, men langt fra mange/alle, det tør jeg påstå :) 996 gt3 har vel kjørt 7,52 eller noe (under 8 minutter iallfall) i helt orginal utførelse.

Kunne kanskje vært en interessant bil og hatt en gang...men jeg har egentlig et lite uoffisielt mål om å aldri eie en fwd ;)
 #29145  av venague

@lpher skrev: Vi må da få til en liten tur til sommern vel? ;-)
absolutt :]
@lpher skrev: Ja, jeg så du kom smygende på vei i retning City Syd istad ja ;-)
Planer om å skifte til ordentlige vinterdekk da?
Nja. Har planer om å kjøpe ny header og catback til våren og slikt koster en god del grunker, og vinterdekk kommer vel på en 3k eller mer. 3k er jo nesten en halv TODA header =) Tror jeg kjører på de jeg har og tar det litt roligere, så har jeg mer penger å bruke når våren kommer!
 #29150  av @lpher

venague skrev: Nja. Har planer om å kjøpe ny header og catback til våren og slikt koster en god del grunker, og vinterdekk kommer vel på en 3k eller mer. 3k er jo nesten en halv TODA header =) Tror jeg kjører på de jeg har og tar det litt roligere, så har jeg mer penger å bruke når våren kommer!
Good call... ;-)

@lpher

#29245  av tbergstad

Hei!!! Hva med meg da?.. Det er jo jeg som spekulerer på å kjøpe integra?..

#30079  av Espen H

Bare sånn for moro skyld.. Hvor mye tror du du får for bilen din? Og hvorfor vurdere å selge en bil som har alt??

#30153  av tbergstad

Har lyst på nyere bil.. Tror jeg prøver å få rundt 130-140k. Spørs om anlegget skal være med eller ikke..