TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Selger trolig bilen..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #26976  av tbergstad

Vurderer faktisk å selge celicaen.. Det blir nok litt trist for det er en sinnsykt arti doning :cry: ... Men har ikke helt bestemt meg enda.
Skal nemlig ha en integra type R! Det er bombesikkert.
Men har ikke bestemt meg for når enda. Tror det blir til sommeren.. men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge. :)
Er det ingen som kjenner noen i trondheimsområde som har en integra?.. Har nemlig veldig lyst til å se/prøve en "live".
Og er det noen her som kanskje har litt lyst på en celicagt4? :wink:

#26977  av sindrejl

går over til fienden HÆ? ;) Må holde bilen til treffet da, så eventuellt kjøpe ny etterpå :D

#26978  av chris

Ja, det forlanger vi, at du blir med på treffet. Men det kan du få lov til med ny bil også da.. siden du har vært medlem her ganske lenge :P

#26982  av Mr2 Mk2

Synd... :( Men integraen er en kul bil så absolutt,du kan jo høre med pretender(her på forumet) han har jo en integra r bor i bergen da...Bilen hannes er jo utrolig FET!! 8)

#26985  av tbergstad

Fienden?.. hehe. Nei jeg tenker ikke slik på det. Honda er jo japse vettø.. Jeg vil heller si at bmw og audi er fienden :lol:
Men seriøst..det blir nok litt for langt å dra til bergen bare for å titte på en bil, men takk for tipset. :wink:

#27002  av @lpher

What IS the world coming to?! ....first Funkes og nå du? ;-)

Seriously...Honda er nok ikke fienden nei...ihvertfall ikke her i trøndelagen...Frank ser ut til å ha rimelige god kontroll på den gjengen... ;-)

Celica GT4 -> Honda Integra -> Toyota Supra TT? ;-)

Han kompisen som holder til på Elkjøp på lade....har han solgt Integran sin da? ...han skulle bytte til Supra ihvertfall siste jeg snakka med ham ihvertfall...tror ikke det var bare snakket heller ;-)

@lpher

#27006  av sindrejl

@lpher skrev: Seriously...Honda er nok ikke fienden nei...ihvertfall ikke her i trøndelagen...Frank ser ut til å ha rimelige god kontroll på den gjengen... ;-)
Ja må ha kontrollen, gjerne holde dem litt nedenfor ;) kan ikke la dem bli FOR ovenpå :D :D

#27020  av chris

@lpher skrev: Seriously...Honda er nok ikke fienden nei...ihvertfall ikke her i trøndelagen...Frank ser ut til å ha rimelige god kontroll på den gjengen... ;-)
Ja, det er greit å ha en som holder bindeleddet, og som samtidig jekker ned hondafolket et par hakk om det trengs :D

#27088  av bose

Syns Honda lager fine biler jeg.Elsker lyden av en VTEC motor :D

#27092  av @lpher

@lpher skrev: Han kompisen som holder til på Elkjøp på lade....har han solgt Integran sin da? ...han skulle bytte til Supra ihvertfall siste jeg snakka med ham ihvertfall...tror ikke det var bare snakket heller ;-)

@lpher
Update:

Hadde den nye eieren av denne bilen innom idag...så da er den med andre ord solgt ;-)

@lpher

#27098  av tbergstad

Jamenn spurte du ikke om det var mulig å få prøvd den da?

#27107  av @lpher

tbergstad skrev:Jamenn spurte du ikke om det var mulig å få prøvd den da?
Feck! ...det tenkte jeg ikke på ;-) ...kan hende jeg gjør det nårn kommer innom i morra da ;-) Foresten...Integra? ...er det no tess det da? :mrgreen:

@lpher

#27122  av tbergstad

Hehe.. tess?.. Skulle tro d.. ganske billig å importere pga vekta..1100kg. Og motoren er bare 1800ccm. Men er vTech så det vil si turtall..MASSE turtall, og jeg elsker turtall..
Slipper unna med rundt 200K for en 98mod.
skal visstnok være fryktelig stiv, og ha ei rå girkasse.
0-100 til 0 igjen gjøres på under 10 sek. Men liker jeg den ikke så er det vel bare å selge den igjen?..
Hvis Integra-duden stikker innom imorgen så si at jeg er fryktelig sugen på å prøve den. Er i Trondheim hver onsdag i jobbsammenheng.

#27131  av MRQuoc

Espen H , fyser på en GT4 , ikke akkkurat nå , men kanskje til sommeren har han sagt tidligere ved kaffetreffene ;)
interessant og dytte han på bilen ? bare pm duden :) .. så kanskje dere finner ut av ting etterhvert

#27143  av @lpher

tbergstad skrev:Hehe.. tess?.. Skulle tro d.. ganske billig å importere pga vekta..1100kg. Og motoren er bare 1800ccm. Men er vTech så det vil si turtall..MASSE turtall, og jeg elsker turtall..
Slipper unna med rundt 200K for en 98mod.
skal visstnok være fryktelig stiv, og ha ei rå girkasse.
0-100 til 0 igjen gjøres på under 10 sek. Men liker jeg den ikke så er det vel bare å selge den igjen?..
Hvis Integra-duden stikker innom imorgen så si at jeg er fryktelig sugen på å prøve den. Er i Trondheim hver onsdag i jobbsammenheng.

Skal sondere terrenget for deg :D

@lpher