TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mest rÃ¥nete

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#30021  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:
chris skrev: De skulderputene som Markus har, var faktisk ikke så "ææææææææ" i fargen :)
Er de ikke sånn knallrøde da?
Spør han, så får du kanskje et bilde.. om du er snill :D
Uuuuuuh . Du vet det du mnjaaa. Leker hard to get nå Chris :mrgreen:
*Klipe Chris i rumpa* :P

#30023  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
cameleon skrev: Er de ikke sånn knallrøde da?
Spør han, så får du kanskje et bilde.. om du er snill :D
Kan ikke være billig hele tida vettu :D :D

#30027  av sindrejl

chris skrev:
cameleon skrev:
chris skrev: Spør han, så får du kanskje et bilde.. om du er snill :D
herregud dere to altså.. jeg sliter faktisk med å se for meg dere boende i SAMME leilighet.. jeezes!! og Cameleon.. etter alle disse gangene du har vært innom og flørta med meg på elkjøp så er du UTRO mot meg og klyper på chris!? FY!! :( :cry:

#30038  av @lpher

cameleon skrev:
*Kremt* *hviske* Det er en Sony.... (men det holder vi mellom oss to) :wink:
Whooops ;-)

@lpher

#30042  av cameleon

@lpher skrev:
cameleon skrev:
*Kremt* *hviske* Det er en Sony.... (men det holder vi mellom oss to) :wink:
Whooops ;-)

@lpher
:mrgreen:

#30043  av cameleon

sindrejl skrev:
chris skrev:
cameleon skrev: Uuuuuuh . Du vet det du mnjaaa. Leker hard to get nå Chris :mrgreen:
herregud dere to altså.. jeg sliter faktisk med å se for meg dere boende i SAMME leilighet.. jeezes!! og Cameleon.. etter alle disse gangene du har vært innom og flørta med meg på elkjøp så er du UTRO mot meg og klyper på chris!? FY!! :( :cry:
Er det noe rart da når du springer etter meg med støvsugere på full guffe i et kjør :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: *Kosepåsindrejl* :D

#30144  av Kenny

cameleon skrev:
sindrejl skrev:
chris skrev: Kan ikke være billig hele tida vettu :D :D
Er det noe rart da når du springer etter meg med støvsugere på full guffe i et kjør :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: *Kosepåsindrejl* :D

:idea: vi siterer vel ikke om kapp her vel? :lol: :shock:

#30145  av chris

Kenny skrev:
cameleon skrev:
sindrejl skrev: herregud dere to altså.. jeg sliter faktisk med å se for meg dere boende i SAMME leilighet.. jeezes!! og Cameleon.. etter alle disse gangene du har vært innom og flørta med meg på elkjøp så er du UTRO mot meg og klyper på chris!? FY!! :( :cry:

:idea: vi siterer vel ikke om kapp her vel? :lol: :shock:
:mrgreen: