TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mest rÃ¥nete

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29840  av Mr2 Mk2

la inn den lista her på forumet for en stund tilbake :wink:
Men er pioneer noe verre en andre da?Just curious?

#29844  av @lpher

Jostein skrev:la inn den lista her på forumet for en stund tilbake :wink:
Men er pioneer noe verre en andre da?Just curious?
Neida... ;-) Bare det at Pioneer er mest kjent for de "delfin-displayene" sine..som går for å være litt over kanten... ;-)

@lpher

#29850  av sindrejl

bart og tresko går jeg da med hver dag.. skulle det være rånete nå plutselig? pokker :(

#29855  av jan-erik

sindrejl skrev:bart og tresko går jeg da med hver dag.. skulle det være rånete nå plutselig? pokker :(
Da blir jo plutselig alle trøndere rånere da :-)

Syns nok også at Pioneer er det bilstereomerket med mest fancy dilldall, og blir ikke overrasket over at det bildet sto der nei. Men Pioneer har vel også noen "classic" look spillere.

#29862  av chris

Som stolt eier av en Pioneerspiller med det jeg kaller skikkelig display, så må jeg bare få protestere litt her.

Når det gjelder delfinene, så er det noe man slår på hvis man vil, samme med de formel1bilene man kan ha på. Jeg selv velger å ha mørkt display, og bare teksten.
Skjermen er knall, ikke sånn kalkulatordisplay. Skjermen har plass til skikkelig informasjon, i stedet for at man må trykke på 20 forskjellige knapper bare for å se hva sangen heter. Pioneer er en av de spillerne som er lettest å bruke, i forhold til menystyring, dette igjen litt pga skjermen, som gir plass til info.
Finnes mange spillere som er mer glorete enn Pioneer.. Sony sine OVERGLORETE spillere f.eks.. og pioneer sine er ikke glorete før du velger å slå det på selv ;)

Der fikk dere tenker jeg ;) :D

-edit-
http://langberg.no/temp/Ny%20cdspiller%203.JPG

#29869  av Christian

Som vanlig er vi enige chris :)
Men formel1 bilen skal ikke slåes av :wink:

#29871  av jan-erik

Joa, stemmer nok det. Er nok bare litt misunnelig :oops:

Har selv Kenwood, men er godt fornøyd med de(n) også. Har vel hatt 4 Kenwood spillere, samt hjemmekinoanlegg.

#29872  av chris

Christian skrev:Som vanlig er vi enige chris :)
Men formel1 bilen skal ikke slåes av :wink:
Hehe!! Ja, dem er et must å ha på når man henger ved den lokale bensinstasjonen? :D :D

#29875  av Christian

:mrgreen:
Jeg er allergisk mot alt som er mørkt og kjedelig, alt som lyser og blinker har derimot alltid vært snacks :roll:

#29908  av jumbo

Hadde du enda spøkt Christian... :roll:

#29918  av chris

jumbo skrev:Hadde du enda spøkt Christian... :roll:

Hehehe!! Jeg aner en interessekonflikt :D :D

#29921  av hovik

wohoo, 4 av 10 på lista :D Noen bedre ?

#29935  av cameleon

chris skrev:Som stolt eier av en Pioneerspiller med det jeg kaller skikkelig display, så må jeg bare få protestere litt her.

Når det gjelder delfinene, så er det noe man slår på hvis man vil, samme med de formel1bilene man kan ha på. Jeg selv velger å ha mørkt display, og bare teksten.
Skjermen er knall, ikke sånn kalkulatordisplay. Skjermen har plass til skikkelig informasjon, i stedet for at man må trykke på 20 forskjellige knapper bare for å se hva sangen heter. Pioneer er en av de spillerne som er lettest å bruke, i forhold til menystyring, dette igjen litt pga skjermen, som gir plass til info.
Finnes mange spillere som er mer glorete enn Pioneer.. Sony sine OVERGLORETE spillere f.eks.. og pioneer sine er ikke glorete før du velger å slå det på selv ;)

Der fikk dere tenker jeg ;) :D

-edit-
http://langberg.no/temp/Ny%20cdspiller%203.JPG
Altså hehe. Nå er jeg en lykkelig eier av en sony cd spiller med kalkulatordisplay :D Den er antageligvis meeeget gammel men dens oransje display ar fra pusten fra noen og en hver. Den kan fjuske litt i ny og ne, men for en erfaren musikkinteressert så er de bare å dunke litt i den så fungerer den.

-Sony....Skaper lidenskap hos folket :D -
-Neons.....Skaffer mus til gutta :lol: -

#29944  av sindrejl

blitt mye mus etter du monterte neonen da? ;)