Syns skrev:galx skrev:Samtlige Toyotaverksteder i Norge er også serviceverksted for lexus. Dette burde du ta opp med Toyota Norge..hadde ikke tatt meg 5 øre å legge inn en klage på dette verkstedet i Kristiandsand.
Enig med Syns. Her i Bodø er de veldig serviceinnstilte, men fikk selv beskjed om at det kunne være hvem som helst på verkstedet som skrudde på bilen dersom det var noe feil. Alle hadde samme kompetanse til å skru.
Kanskje det har endret seg siden jeg hadde min inne. Fikk beskjed om at jeg måtte vente til den dagen den aktuelle mekanikeren var på jobb. Men kanskje alle har fått kurs nå 
Enig med dere her.
Jobber selv for Toyota i Tromsø. Og dette er ikke slik det skal være.
Vi er nå blitt Lexus forhandler men likevell så tok vi arbeid på Lexuser.
Når det gjelder mekanikere, så er det slik at vi har 4stk hos oss som er utdannet Lexus mekanikere.
det vil si at de går alle kursene som Lexus har. Som ikke er rent lite heller.! Mye ny teknologi osv.
Så vis det er et spesielt type arbeid som skulle gjøres så kan jeg skjønne at han anbefalte deg om og vente til aktuel person var på jobb.
Men regner med det ikke var tilfelle i denne saken..
SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt.
http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7