Vel, den bilen kan bli bra den, hvis du passer godt på den... Litt for suspekt for meg, men du tar risken?
All info jeg har om bilen:
Den har hatt 7 eiere, hvorav 2 har hatt den i over 6 måneder.
Den ene var eier nr 3, ei dame fra Oslo. Hun hadde visst bilen i ca 4 år. Den andre var eier nr 6, en mann fra Klepp, hvor bilen er registrert nå. Han hadde bytta en av hjulbuene selv. Det fantes derfor ingen kvitteringer eller bevis på reparasjonen.
Men mannen var visstnok bilmekaniker, så det er jo muligheter for at han har gjort jobben tilfredsstillende. Jeg vet ikke hvor lenge bilen har gått med reparasjonen, men hvis den har gått mer enn 1 år med den nye hjulbua, og det ikke er noe tegn til rust enda, så er det en kurant reparasjon vil jeg tro... Bilen hadde lav kilometerstand (145000), og mekanikeren som eide den sist hadde visst bare kjørt den 11 000 på de 5 årene.
Hva grunnen til det er skal jeg ikke spekulere i...
Bilen har vært registrert tilbake på en bilforretning i Oslo 5 dager etter at en av eierne kjøpte den.
Faren til jenta som står som selger hadde fått tak i noen 13"toms stålfelger med litt slitte vinterdekk som han skal slenge sammen med bilen... hvis du ikke får det, så er det noe galt

Kan ikke selge bil om vinteren med bare sommerdekk
Ellers var det en dårlig syncro til 2 gir, men giret hoppa ikke ut eller noe slikt. Var visstnok bare litt irriterende noen ganger. Muligens en lyd eller noe, spurte ikke mer om det.
Ingen ulyder fra motor. Selger hadde visst tatt oljefyllinga litt med ro, siden den ikke brukte noe særlig.
Eieren visste ikke om bilen hadde blitt skadet noengang i kollisjon e.l.
Ellers var det ikke noe rust på bilen, men hvis jeg skulle kjøpt den hadde jeg tatt en grundig sjekk uansett, særlig i den nye hjulbuen, rundt vippelyktene, under ved frontleppa, nede ved b-stolpen og i forkant av frontruta.
Det var vel alt
Lykke til!
EDIT: Skal følge med standardfelgene også, hvis du ville ha dem. De er i dårlig forfatning, men skal visst bli som nye etter en god skrubb og et lag med lakk