TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Verdens feteste politibli :D

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #27245  av cameleon

Som topic sier :D
Vedlegg
politibil.jpg
politibil.jpg (45.25 kiB) Vist 677 ganger

#27255  av jumbo

Tror kanskje taktikken med å stikke av blir litt vrient...

#27257  av cameleon

Å har nå en fård sierra da, så no ska æ sjekk ut om diabblon e så schapp såmm dæm si :P

#27259  av Mr2 Mk2

Slett ikke dum den der nei! 8)
Vedlegg
skyline_gt-r01police.jpg
skyline_gt-r01police.jpg (46.94 kiB) Vist 654 ganger
MR%20HID%201%20-%20Japan%202.jpg
MR%20HID%201%20-%20Japan%202.jpg (46.63 kiB) Vist 654 ganger
cj_7316.jpg
cj_7316.jpg (24.18 kiB) Vist 654 ganger

#27260  av chris

"æ tar'n me 316'en min. dejn ha jo alu-vinge å sota ruta!" :D

#27261  av Mr2 Mk2

chris skrev:"æ tar'n me 316'en min. dejn ha jo alu-vinge å sota ruta!" :D
Kanksje tilogmed rieger front!da slitern ihvertfall!

#27272  av cameleon

Jostein skrev:
chris skrev:"æ tar'n me 316'en min. dejn ha jo alu-vinge å sota ruta!" :D
Kanksje tilogmed rieger front!da slitern ihvertfall!
Ikke glem eksoshale forlengerne som fås jkøpt på biltema! 300hk ekstra!!!!! heeeeeelt sant :D

#27273  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Ikke glem eksoshale forlengerne som fås jkøpt på biltema! 300hk ekstra!!!!! heeeeeelt sant :D
er bare 250hk faktisk,med mindre det er den som lyser da?Men det som virkelig utgjør forskjellen er jo turbo-whistle i eksosen da! 8)

#27278  av Kenny

jumbo skrev:Tror kanskje taktikken med å stikke av blir litt vrient...
med mindre det ikke er sykt trangt og du kjører en mini av gamle typen da.. :P da har ikke det dråget så mye å si lenger tror jeg.. 8)

#27286  av chris

Jostein skrev:
cameleon skrev:Ikke glem eksoshale forlengerne som fås jkøpt på biltema! 300hk ekstra!!!!! heeeeeelt sant :D
er bare 250hk faktisk,med mindre det er den som lyser da?Men det som virkelig utgjør forskjellen er jo turbo-whistle i eksosen da! 8)
Heh! Ja, det er jo ingen som kjøper den som ikke lyser vel! Spørsmålet er jo om man har blinkende eller konstant lys.

Men hører folk sier at den billigste og kjappeste oppgraderinga er wonderbaumen.. gir ikke så mye, ca 75 hester, men det er jo kjempebillig.

#27302  av bose

Fjortiss i baksete er helt extremt da.400hk+++ og er dem lettkledde så får man MYE større dreiemoment... :D :D

#27306  av funkes

"Æ tar'n me mr2'en min ja! For den har motorn plassert bak sæte!"

Banner jeg i kirka nå?

#27307  av jumbo

Vel, nå har da strengt tatt en diablo akkurat like mye midtstilt motor som en mr2, så jeg ser egentlig ikke helt forskjellen... :D

#27309  av chris

funkes skrev:"Æ tar'n me mr2'en min ja! For den har motorn plassert bak sæte!"

Banner jeg i kirka nå?
Har ikke lambo motor bak også da? ;)

Neida.. banner ikke i kjærka nå.. ;) Forskjellen er bare at en mr2-eier normalt aldri ville sagt noe sånt, men jeg vet dessverre om flere rånere med 316 som kunne funnet på å si det :D
Er jo en kjennsgjerning det at det finnes en del folk som så og si tror at det å feste på en aluvinge gir mer kraft...

#27324  av sindrejl

hihi håpløst :D